Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-mamojen PAKKOMIELLE

Vierailija
23.12.2014 |

Olisiko maailma täydellinen jos lyhyet lyöttäytyisivät keskenään yhteen ja lisääntyisivät, sama juttu jokaiselle ulkonäölliselle piirteelle. Kielletään sekaliitot, läski läskille ruma rumalle ja kaunis komealle. Kaikki ongelmat ratkottu eikös juu? Ei tarvis enää kysellä miksi minkäkin näkönen on tommosen näkösen kanssa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamen.

Vierailija
2/9 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Äläkä unohda akateeminen akateemiselle ja amis amikselle -pareja!

Vierailija
4/9 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen korjauksen tekisin. Kauniit miehet kauniille naisille ja komeet miehet, ööö...

Vierailija
5/9 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mä luulin, että ketju olisi "panokaverin joulumuistamisesta". Siitä on juttua piisannut viime päivinä useamman ketjun verran...

Vierailija
6/9 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta läskit ja rumat ei tietenkään saisi lisääntyä, jos av:n täydelliset mammat saisi päättää.

Vierailija
7/9 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytääkö kukaan minulle pitkän, laihan, akateemisen älykkömiehen, jolla olisi reisien ulkoreunalla runsaasti selluliittia? Pitäisi olla valtiotieteellisestä valmistunut, keskituloinen ja hyvä kestävyysurheilussa. On tää tosi vaikeaa.

Vierailija
8/9 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 23:36"]

Ai mä luulin, että ketju olisi "panokaverin joulumuistamisesta". Siitä on juttua piisannut viime päivinä useamman ketjun verran...

[/quote]

Niin, ja uskaltaako niille nyt laittaa sitä tekstaria vai ei, omg.

Vierailija
9/9 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 23:37"]Mutta läskit ja rumat ei tietenkään saisi lisääntyä, jos av:n täydelliset mammat saisi päättää.
[/quote]

Totta. Jokaisen lisääntymisestä haaveilevan pitää läpäistä täydellisten mammojen tarkat määritelmät lisääntymiskelpoisuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan