Av-mamojen PAKKOMIELLE
Olisiko maailma täydellinen jos lyhyet lyöttäytyisivät keskenään yhteen ja lisääntyisivät, sama juttu jokaiselle ulkonäölliselle piirteelle. Kielletään sekaliitot, läski läskille ruma rumalle ja kaunis komealle. Kaikki ongelmat ratkottu eikös juu? Ei tarvis enää kysellä miksi minkäkin näkönen on tommosen näkösen kanssa.
Kommentit (9)
Totta. Äläkä unohda akateeminen akateemiselle ja amis amikselle -pareja!
Pienen korjauksen tekisin. Kauniit miehet kauniille naisille ja komeet miehet, ööö...
Ai mä luulin, että ketju olisi "panokaverin joulumuistamisesta". Siitä on juttua piisannut viime päivinä useamman ketjun verran...
Mutta läskit ja rumat ei tietenkään saisi lisääntyä, jos av:n täydelliset mammat saisi päättää.
Löytääkö kukaan minulle pitkän, laihan, akateemisen älykkömiehen, jolla olisi reisien ulkoreunalla runsaasti selluliittia? Pitäisi olla valtiotieteellisestä valmistunut, keskituloinen ja hyvä kestävyysurheilussa. On tää tosi vaikeaa.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 23:36"]
Ai mä luulin, että ketju olisi "panokaverin joulumuistamisesta". Siitä on juttua piisannut viime päivinä useamman ketjun verran...
[/quote]
Niin, ja uskaltaako niille nyt laittaa sitä tekstaria vai ei, omg.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 23:37"]Mutta läskit ja rumat ei tietenkään saisi lisääntyä, jos av:n täydelliset mammat saisi päättää.
[/quote]
Totta. Jokaisen lisääntymisestä haaveilevan pitää läpäistä täydellisten mammojen tarkat määritelmät lisääntymiskelpoisuudesta.
Aamen.