Mitä 36-vuotias mies näkee 23-vuotiaassa naisessa?
Kommentit (18)
No mitä noita yleisiä syitä kiinnostua nyt on. Valloittava persoona, seksikkyys, yhteiset mielenkiinnon kohteet, hyvä synkka... Ja ehkä nuoressa myös tietynlaista elämäniloa ja kyynistymättömyyttä, jota vastoinkäymiset ja kolhut eivät vielä ole himmentäneet. Sen kääntöpuolena sitten ehkä myös malttamattomuutta ja vähemmän kypsää reagointia tietyissä asioissa, persoonasta riippuen.
Pään, mahdolliset raajat, torson, ehkä hiukset yms.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 21:36"]Mitä ei näkisi?
[/quote]
Kypsyyttä, joka on lapsellisuuden vastakohta.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 21:37"]Itse olen 35 ja naiseni on 20
[/quote]
Ei jeesus.
Ikis, tää on käyty jo moneen kertaan läpi....
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 21:37"]Itse olen 35 ja naiseni on 20
[/quote]
Oletko sinä lapsellinen vai nainen pikkuvanha?
Mitä 36-vuotias nainen näkee 23-vuotiaassa miehessä? Rakastetun?
Mistä helvetistä me se voidaan tietää? Kysy siltä mieheltä jos kerran noin kiinnostaa.
Outo kysymys, kaikki heteromiehet on parikymppisten naisten perään, se on ihan fakta.
jaa-a pitääpä kysyä mieheltä, sama ikäero ja ollaan oltu monta vuotta jo yhdessä.
Ihanan, nuoren ja tiukan pimperon tietenkin. Ja paketti sen toosan ympärilläkään ei ole vielä mädäntynyt.
Oijoijoi.. 16-vuotiasta kun saisi..
t. M42
Itsehän löysin sielunkumppanini 50-vuotispäivää lähestyvästä. ;) tää on varmaan nannaa lukea sulle ikis! T. neiti 23v
Ja mikähän tässä on ongelma?