Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies puhuu puhelimeen kun ollaan ravintolassa

Vierailija
19.12.2014 |

En ymmärrä, miksi miehen pitää aina puhua puhelimessa, kun ollaan kahdestaan tai lapsen kanssa ravintolassa ja esim. odotellaan ruokaa. Ei tietenkään syödessä tee tätä vaan odotellessa soittaa vaikka veljelleen sen sijaan, että juttelisi minun kanssani.

Olen huomauttanut asiasta, mutta mies ei ymmärrä minua. Jutellaan kuulemma muutenkin riittävästi. Ei hän ole vihainen tai mitään vaan ei tajua miksi huomautan asiasta.

Osaako joku selittää miehen ajattelua tai kertoa, olenko minä tässä se oudommin ajatteleva tapaus?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on tilivelvollinen syömisistään veljelleen.

Vierailija
2/8 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkupotku raivarit !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kokee seurasi hermostuttavaksi ja pakenee luuriin. Oletko kiusallisen näköinen? Moni mies häpeää vaimoaan esimerkiksi siksi, että vaimo näyttää lihavalta tai homssuiselta tai puhuu miehen mielestä kiusallisia asioita. Siksi he keksivät keinon olla yhtä aikaa paikalla ja poissa eli soittavat jonnekin, niin ei tarvitse olla ikään kuin samaa seuraa epäkurantin vaimon kanssa. Julmaa mutta totta.

Vierailija
4/8 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuollaisia moukkia oikein löytyy?!

Vierailija
5/8 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu,tosin iltaisin puhelimen korvaa tv. Olen kyllä tajunnut,ettei Se osaa jutella mun kanssa normaalisti.
itse tykkäisin käydä keskusteluja,mutta ei auta,pitää jutella muiden kanssa.
tosin,asia kyllä vaikuttaa suoraan suhteeseen..

Vierailija
6/8 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa toimintaa. Jos puhelin soisi, niin ymmärrän, että vastaa, muttei silloinkaan aleta jaarittelemaan.
Tai siis mun mies toimii noin vastaavissa tilanteissa.

Vierailija
7/8 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli exän kanssa niin vähän yhteisiä mielenkiinnon kohteita, että aika usein halusin soitella kavereille ja päivittää kuulumisia. Mies oli tylsä ja sosiaalisesti heikkolahjainen, on kyllä koulunsa käynyt mutta ei osannut keskustella. Paitsi töistä / kirjallisuudesta. Erosimme, koska olimme liian erilaisia.

Vierailija
8/8 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 16:40"]

Mulla oli exän kanssa niin vähän yhteisiä mielenkiinnon kohteita, että aika usein halusin soitella kavereille ja päivittää kuulumisia. Mies oli tylsä ja sosiaalisesti heikkolahjainen, on kyllä koulunsa käynyt mutta ei osannut keskustella. Paitsi töistä / kirjallisuudesta. Erosimme, koska olimme liian erilaisia.

[/quote]

Kyllä, jos ravintolassa ei juttu luista, niin viisainta erota!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan