Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joiden kroppa palautui synnytyksen jälkeen tosi nopeasti ennalleen?

05.09.2006 |

Painoni oli entisellään noin kahden kuukauden kuluttua synnytyksestä. Mahaan jääneen pömpötyksen sain pois tiukalla jumpalla. Rintojen tulevaisuus on vielä avoinna, sillä imetän vielä harvakseltaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi vaan, että tokalla kerralla niin ei enää käynyt.

Vierailija
2/14 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekasta palauduin ihan ennätysajassa. toisen kanssa meni pikkasen pidempään. kolmas tulossa.

no, tissit ei ole kyllä ihan entisellään ;-) Mutta ihan tyytyväinen olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kiva teille :) Mulla taas palautuminen on ollut hidasta ja varmaa. Kiloja tuli 18, jotka karisivat hiljalleen ja nyt vauva on 6kk ja muutama kilo jäljellä, taitavat olla kaikki kilot vyötäröllä.

Vierailija
4/14 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tosin imettanyt eli se varmaan vaikutti. ja syomisen asemesta nukuin heti kun vauva nukkui ne pari ekaa kuukautta. raskausaikana paino nousi 11kg

Vierailija
5/14 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen kuukauden jälkeen paino oli sama (52 kg). Raskauskiloja ehti tulla kuitenkin liki 20 joista synnärille jäi vaan 7. En treenannut mitenkään erityisesti, aika paljon kävin kävelyllä mutta ei mitään sen tehokkaampaa. Imetys ja valvominen laihdutti. Vatsalihakset saattaa olla hieman " löysemmässä" kunnossa edelleen mutta ei nyt häiritsevästi. (Ikä 35 v - kun joku epäili että oltaisiin kaikki nuoria...)

Vierailija
6/14 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysiäkään ei juurikaan ollut, eikä ole nytkään

Vierailija
7/14 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnat ovat olleet muuttumat koko ajan (odotus,imetys, imetyksen jälkeinen aika), vatsaa sais kyllä hieman ehkä treenata vielä, mutta kai sekin siitä....

Vierailija
8/14 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä tietysti kiinteä ollut mutta hoikka kuitenkin, ei mitään jenkkakahvoja tms.

Vierailija
9/14 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti vissiin puolisen vuotta ennen kuin mahduin suosikkifarkkuihin. Lantion leveneminen oli pääasiassa syynä.

Vierailija
10/14 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat makkarat on kuin ennen raskautta... Raskaana ollessa maha oli mukavasti ' kiinteämpi' ;)

Vierailija
11/14 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas lapsi, ja ikää 31 vuotta. Maha jäi kokonaan synnärille. Syynä liikkuminen ja kova työnteko (ei aikaa herkuttelulle) raskausaikana!

Vierailija
12/14 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yhden lapsen äideille tiedoksi, että seuraavista synnytyksistä palautuu paljon hitaammin.. =)

t. kummassakin raskaudessa 20 kg lihonut. Ekasta normaalimitoissa n. kolmessa viikossa, toisesta synnytyksestä nyt 2 kk ja vielä 3 kg tiputettavaa

Vierailija
13/14 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun vauva oli ulkona ei minulla ollut mitään mahaa enaa laisinkaan.

Meillä on ensikuvia joissa näkyy ihan littana maha ja vastasyntynyt vauva :)

Kätilötkin ihmettelivät että menipäs se kohtu nopeasti paikoilleen!

Kiloja jäi muutamat kyllä, (mutta niille olikin tarvetta) ja nyt kuukausien varrella minulle on tullut tuollainen pömppismaha.

Rinnat eivät muuttuneet laisinkaan. En tiedä onko vähäisellä imetyksellä ja pienirintaisuudella sen kanssa tekemistä.

Myöskin muut paikat on about ihan ennallaan eikä esim. näkyviä raskausarpia tms ole missään (no takapuolessa pari).

Vierailija
14/14 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vuosi synnytyksestä ja olen 9 kiloa kevyempi kuin ennen raskautta. Kroppa on tosi hyvä paitsi rinnat ovat veltostuneet, imetän edelleen. Uskon tuon imetyksen olevan syynä nopeaan palautumiseen. Saa nähdä miten käy seuraavassa raskaudessa. Ikää 23 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi