Pidätkö itseäsi parempana, jos olet maannut useamman kanssa kuin minä?
Kommentit (62)
En vaan häpean entistä wlämääni yhdenillanjuttuineen, täyttä paskaa...
En. Mielestäni seksikumppaneiden määrä on jokaisen oma asia ja kukaan ei ole parempi/huonompi suhteessa toiseen jolla on enemmän/vähemmän kumppaneita. Typerää laskea niitä. Itse todellakin häpeän elämää jota olen viettänyt (n. 30 kumppania) enkä halua että lapseni kokee saman.
En , pidän itseäni vaan kokeneempana ja enemmän nähneenä. Helposti tulee ajateltua, että "tuo pyhimys ei ole elämää nähnytkään" Äläkä nyt suutu, rehellistä mielipidettä varmaan halusit. Mutta en pidä itseäni parempana, se elämän "kokeminen" on myös joskus tuhoisaa ja kuluttavaa. Mutta se on menneisyyttä, enkä kadu. Onpahan muutama nuoruuden sekoiluvuosi, joita muistella vanhana.
Eikös se naisten kohdalla perinteisesti ole tavannut mennä niin päin, että sitä kokeneempaa pidetään huonompana. Vai mitäs mieltä aloittaja rehellisesti on?
Kyllä pitää vähintään 50 kokeilla ennenku vakiintuu.
Mitä useampi kumppani , sitä helpommin saa kondylooman joka voi olla ikuinen ja muuttua kohdunkaulasyöväksi :))))ja vaikka kondylooma häviäisi , se voi olla oireeton tai aktivoitua aina uudestaan ja sitten onkin partnerilla kivoja näppyjä kullin päässä.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 08:07"]Mitä useampi kumppani , sitä helpommin saa kondylooman joka voi olla ikuinen ja muuttua kohdunkaulasyöväksi :))))ja vaikka kondylooma häviäisi , se voi olla oireeton tai aktivoitua aina uudestaan ja sitten onkin partnerilla kivoja näppyjä kullin päässä.
[/quote] no minun kolmella ystävällä on kondylooma saatu nuorena, hoidettu eikä ole ikinä tarttunut mieheen. Näppyjä on yksi saanut raskausaikanaan uusiutuvasti eikä ole tarttunut siltikään mieheen. Tosin se tarttuuko se mieheen ei ole suurin suruni eikä kosmeettiset ongelmat, liuoksella näpyt lähtee 2 viikossa. Vaan se, että altistaa kohdunkaulan syövälle ja kaikilla on ollut muutoksia kohdunkaulalla, joita jouduttu hoitamaan, siis poistamaan ja seuraamaan, ettei kehity syöväksi.
Onko eri miesten kanssa paneminen siis elämän näkemistä? Mä menin kuitenkin jo 24-vuotiaana naimisiin. Ap
Miksi et hankkinut/hanki enempää kokemusta?
En nuorena uskaltanut ja sitten huomasin olevani naimisissa. Ap
Ihanko oikeasti jollain on niin köyhä elämä, että jaksaa miettiä muiden seksielämää?
Kysy mieheltäsi kiinnostaisko kimppaleikit..
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:09"]En nuorena uskaltanut ja sitten huomasin olevani naimisissa. Ap
[/quote][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:04"]Miksi et hankkinut/hanki enempää kokemusta?
[/quote] Piti painaa alapeukkua
Itse miettinyt samaa. Pidän kokeneita naisia cooleina ja joo, itseäni parempina... en uskalla lähteä vieraan mukaan, vaikka mieli tekis :(
Kyllä oon parempi. Oonhan kelvannut useammalle. Taidat olla ruma kun kukaan ei oo sua halunnut?
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:38"]Kyllä oon parempi. Oonhan kelvannut useammalle. Taidat olla ruma kun kukaan ei oo sua halunnut?
[/quote]
olisi kyllä huolinut ainakin silloin nuorena, kuten sanoin, en uskaltanut ja koin lähes kaikki miehet jotenkin vastenmielisinä. Ap
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:40"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:38"]Kyllä oon parempi. Oonhan kelvannut useammalle. Taidat olla ruma kun kukaan ei oo sua halunnut?
[/quote]
olisi kyllä huolinut ainakin silloin nuorena, kuten sanoin, en uskaltanut ja koin lähes kaikki miehet jotenkin vastenmielisinä. Ap
[/quote]
Mulla myös tällaista, en halunnut oma-aloitteisesti seksiä silloin kun vientiä olisi ollut :/ nyt sitten halua alkanut löytyä, mutta olen yli-ikäinen nolo sinkku :D
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 08:35"]Onko eri miesten kanssa paneminen siis elämän näkemistä? Mä menin kuitenkin jo 24-vuotiaana naimisiin. Ap
[/quote] No arvasinkin, että vedit herneen nenääsi. Minusta se , että astuu nuorena avioliittoon ja elää saman kumppanin kanssa asuntoja ja lapsia hommatessa vanhaksi asti ei kerro , että on elämästä paljoa kokenut. Jokainen sen saa kokea kuitenkin lähestulkoon saman joskus ja sitä kokemusta riittää vuosikymmeniä. Se, että minä olen viettänyt hurjemmsn nuoruuden, ei sitä estä. Eikä mun tarvitse sitä katua, voin ottaa kaiken kokemuksena ja hyväksyä ja muistella eri elämänvaiheitani. Nauttien siitä avioliitosta ja sen tuomista uusista ihanista hetkistä nykyiseen malliin. Luulin, että täällä sai kertoa rehellisen mielipiteen, enkä mahda sille asialle mitään, että näin minä ajattelen. Ei siitä tarvitse väitellä. Minusta minä olen kokenut paljon hyvääkin sillä, että on kokemusta muutamista poikaystävistä, muutamista yhdenyön jutuista ja kaikkea siltä väliltä. Eipä tarvitse ajatella, että on jäänyt mistään paitsi, mitä voisin kuvitella itse pohtivani jos olisin ensimmäisen kanssa perustanut perheen ja olisin 15 vuotta nyt hänen kanssaan ollut lapsia tehden. Olen 31 vuotias, seksielämän aloitin 16v. Olen muutaman kerran seurustellut, ollut ihastunut ja rakastanut, harrastanut seksiä ja on muutama huonompikin kokemus, yhdenillan juttuja (on niissä hyviäkin). Silti olen saanut nauttia avioliiton ilosta, lapsista, ja tunteesta että olen kokenut asioita, mutta haluan nyt olla tämän miehen kanssa sitä yhtä perhettä elämäni loppuun asti. Olen myös opiskellut ja hyvän työpaikan saanut, en tiedä jos tavoitteeni olisi ollut sitoutua kotiäidiksi 20 vuotiaana, mennä vihille, olisin mulla ollut näitä asioita mistä nyt on hyviä muistoja, opiskeluaika vapaana ja huolettomana, monta kivaa nuoruuden suhdetta ja ystävien kanssa vietettyä hulvatonta elämää.
No on sulla ongelmat... Olisiko aika miettiä jotakin vähän tärkeämpiä asioita eikä tulla itkemään tänne jonkun tällaisen asian takia?