Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saada rahaa??!

Vierailija
16.10.2021 |

Noniin eli aattelin täs lähiaikoina ostaa koppimönkijän (polariksen) mutta ongelma on raha. Ne maksaa ihan sikana eikä mulla ole varaa semmoseen (olen siis iha pian 15v) eikä mun vanhemmillakaan ole miltä sitä perisin nii en tiiä mistä saan rahaa polarikseen nii kysyn nyt täällä että oisko kellään ideaa mistä saisin rahaa siihen. Asun tämmöses pikkukyläs nii tääl ei paljo mitää työpaikkoja ole.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihmiset saa rahaa joko tekemällä töitä tai myymällä omaisuutta. 15-vuotiaana voit mennä kesätöihin ja parin kesän jälkeen voit ehkä saada käytetyn.

Vierailija
2/7 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvi on tulossa. Myy lumenpukkauspalveluita vanhuksille 10e/piha (tunti). Jos saat vaikka keksimäärin 5 asiakasta viikossa, niin se on 50e/viikko. Talvi kestää n. 4kk, 4*4*50=800€. Jatka kesällä nurmikon pukkaamisella ja hanki joku kesäduuni vielä kylkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet poika niin etsi sokerimamma. Tälläkin palstalla on pilvin pimein niitä joiden paikat kutisevat ja sanovat vielä kaikki olevansa akateemisia ja rikkaitakin.

Vierailija
4/7 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi joku puhelin työ netistä.

Vierailija
5/7 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet poika niin etsi sokerimamma. Tälläkin palstalla on pilvin pimein niitä joiden paikat kutisevat ja sanovat vielä kaikki olevansa akateemisia ja rikkaitakin.

Ehdotteletko siis 14-vuotiaalle seksityötä?

Vierailija
6/7 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset käyttää paljon rahaa teknologiaan. Suunnittele siis se teknologia ja myy muille.

Vierailija
7/7 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdotteletko siis 14-vuotiaalle seksityötä?

Sinullehan se sopisi hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi