Jätän täydellisen miehen
Jätän mieheni, vaikka hän on täydellinen mies ja kohtelee minua kuin kuningatarta. Hän on ainutlaatuinen, enkä voi koskaan löytää vastaavaa, mutta päätös on ainut mahdollinen.
Kommentit (18)
Elämä yhdessä on mahdotonta. En voi kehittyä ihmisenä siihen suuntaan johon haluan, jos jatkan yhdessä hänen kanssaan. Lisäksi joutuisin elämään valheessa, mihin en pysty. Suhteemme on myös pitkälti kaveripohjalla, joten silläkin on oma merkityksensä. ap
Tämä päätös on varmasti harkittu, joten onnea matkaan vain!
Surullista. Mut sit sun pitääkin tehdä niin. Niin kuin sydän sanoo. Tsemppiä <3
Päätös on harkittu, vaikka tulikin nopeasti. Tunne on raastava joka tapauksessa, sillä en aiemmin olisi voinut kuvitella tekeväni tätä ratkaisua. Olen elänyt varman päälle viimeiset vuodet, mutta joskus elämä heittää. Lohduttaa, että mies näyttää pääsevä tilanteesta yli melko hyvin. Toisaalta taas tuntuu kiduttavalta, että hän kohtelee minua vielä tässäkin vaiheessa ritarillisesti. ap
No jos hän on niin hyvä kuin väität, ei hänelle ole ongelma eikä mikään löytää uutta ja sinua parempaa.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 16:17"]
ja tämä kiinnostaa meitä koska?
[/quote]
Oli pakko purkaa ja terapioida jonnekin.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 16:20"]
No jos hän on niin hyvä kuin väität, ei hänelle ole ongelma eikä mikään löytää uutta ja sinua parempaa.
[/quote]
Ei olekaan. Täytyy toivottaa onnea matkaan.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 16:22"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 16:17"]
ja tämä kiinnostaa meitä koska?
[/quote]
No hyvä homma sitten. Toivottavasti oli apua.
Oli pakko purkaa ja terapioida jonnekin.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 16:24"]
Oletteko naimisissa?
[/quote]
Olen. ap
Ei se mies ollut täydellinen sinulle ja vain sillä on merkitystä.
Itse ollut samassa tilanteessa. Kyllä tuntui hankalalle päätökselle, mutten ole katunut.
Minä en halua niin täydellistä miestä vaan vähän hassun ja elämän kolhiman, niin kuin itsekin olen.
Noniin sitten tän miehen yhteystiedot jakoon jotta päästään me muutkin nauttimaan tästä täydellisestä miehestä!
Vähän niinku mun nainen joka jätti jakso vähä aikaa baareissa käydä nussimassa kaikkia ja sitte rauhottu masentu ja halus takas ja edelleen kulkee pää maassa mieli synkkänä ikävä kyllä suurimmat osat jutuista voidaan ratkaista kompromisseillä ja juttelulla mutta 40% naisista pakenee tunteitaan ja sit ku huomaavat ne, on liian myöhäistä
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 16:32"]
Vähän niinku mun nainen joka jätti jakso vähä aikaa baareissa käydä nussimassa kaikkia ja sitte rauhottu masentu ja halus takas ja edelleen kulkee pää maassa mieli synkkänä ikävä kyllä suurimmat osat jutuista voidaan ratkaista kompromisseillä ja juttelulla mutta 40% naisista pakenee tunteitaan ja sit ku huomaavat ne, on liian myöhäistä
[/quote]
Ei ole kysymys impulsiivisesta "etsin itseäni" ratkaisusta. Järkiajattelulla olen päätynyt tähän ratkaisuun, koska emme voisi jatkossa enää tehdä toisiamme onnellisiksi. Raastavaa silti, enkä tiedä kuinka kauan menee, että pääsen jaloilleni. Otan mieluusti vastaan neuvoja kuinka päästä tilanteesta yli.
Keskustelkaa yhdessä onnellisuuden merkityksestä ja siitä mitä voisitte tehdä asialle.
Jos elämään kaipaat suuntaa, pieni tauko voi tehdä hyvää.
Minäkin jätin monin tavoin hyvän miehen. Pakko oli, liikaa pettymyksiä alkoholin takia.
Miksi niin?