ISIS-äidit
Taas on juttua saksalaisista ISIS-äideistä.
https://yle.fi/uutiset/3-12141485
Kuinka täällä suomessa on mahdollista, että on rikos antaa lapselle luunappi tai tukkapöllyä, mutta vienti terroristialueelle ja opetuksen estäminen on ok?
Kommentit (17)
mä oon nähny noita jo täällä helsingissä. ä ä ä ritapaukset tunnistaa siitä, että heillä kaiken paitsi silmät peittävä asu päällä.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten niin ok? Heitähän tuotiin valtavin ponnistuksin sieltä takaisin minkä pystyttiin, ja järjestettiin salaa etäopetusta valtion kustannuksella.
Ketään ei ole syytettyjen penkillä ja nuo pohtii onko tehty rikoksia. Moneltako lapset on otettu huostaan? Vastaus: ei yhdeltäkään.
Lasten vienti epäturvallisiin olosuhteisiin ei siis ole laitonta mutta luunappi on.
Samaan aikaan kerrotaan ettei sinne voi salskeita miehiä lähettää, koska olosuhteet ovat niin huonot. Mutta lapset voi viedä sinne kunhan äippä on mukana?
Al Capone saatiin vankilaan veronkierrosta, ei muista lukuisista rikoksista mitä ei pystytty todistamaan.
Miksi nuo siis pohtivat ainoastaan ovatko naiset syyllistyneet päänkatkomiseen alueella?
Aivan sama, tutkisivat sitä ovatko he pitäneet huolta lastensa hyvinvoinnista matkustaessaan tietoisesti alueelle palvelemaan miehiä jotka tunnetusti tekevät tuota.
Niin, oikeusvaltio on siitä hassu paikka että täällä ihmisen pitää todistettavasti syyllistyä johonkin rikokseen ennen kuin heidät voidaan tuomita. Isisäidit eivät ole vuoden äitejä, mutta heidän toimintansa ei täytä rikoksen tunnusmerkkejä.
Mitä huostaanottoon tulee, siihenkin on oltava tietyt perusteet. Voi olla että viranomaisten arvion mukaan noiden lasten asema on jo nyt niin vaikea että huostaanotto vain pahentaisi tilannetta. Perheitä pidetään joka tapauksessa tiukasti silmällä.
Vierailija kirjoitti:
mä oon nähny noita jo täällä helsingissä. ä ä ä ritapaukset tunnistaa siitä, että heillä kaiken paitsi silmät peittävä asu päällä.
Höpö höpö, ei heitä isoihin kaupunkeihin sijoiteta, kun tarkoitus on auttaa irti entisestä elämästä.
Täällä ei siis edelleenkään ole rikos liittyä ter roristijärjestöön? Ei isis ole mikään harrastuskerho, vasssarit näyttävät vähättelevän niin reippaasti. Teitä ei edes kiinnosta heidän uhrit ollenkaan, itse terot kiihottaa niin vimmatusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, ei heitä isoihin kaupunkeihin sijoiteta, kun tarkoitus on auttaa irti entisestä elämästä.
Heh, Suomi on täynnä idioottteja.
Vierailija kirjoitti:
Niin, oikeusvaltio on siitä hassu paikka että täällä ihmisen pitää todistettavasti syyllistyä johonkin rikokseen ennen kuin heidät voidaan tuomita. Isisäidit eivät ole vuoden äitejä, mutta heidän toimintansa ei täytä rikoksen tunnusmerkkejä.
Mitä huostaanottoon tulee, siihenkin on oltava tietyt perusteet. Voi olla että viranomaisten arvion mukaan noiden lasten asema on jo nyt niin vaikea että huostaanotto vain pahentaisi tilannetta. Perheitä pidetään joka tapauksessa tiukasti silmällä.
Ei pidetä ainakaan viranomaisten toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarkoitus saada heitä hylkäämään entinen elämä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei siis edelleenkään ole rikos liittyä ter roristijärjestöön? Ei isis ole mikään harrastuskerho, vasssarit näyttävät vähättelevän niin reippaasti. Teitä ei edes kiinnosta heidän uhrit ollenkaan, itse terot kiihottaa niin vimmatusti.
Ootko ajatellut että isisissä on joku jäsenkaavake, jolla se järjestöön liittyminen todistetaan? Uskomatonta että näin lukutaitoisessa maassa on näin tietämättömiä ihmisiä.
dfgdgd kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kummat ovat sairaanpia isis-"äidit" vai Suomen Vihreät.
Aika vähälahjainen täytyy olla, jos ei tuota tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sijoiteta?
Suomen kansalaiset saa menna mihin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen hengen vaarantaminen ei siis ole rikos?
Altistaminen pahoinpitelyille, raakuuksien näkemiselle ja yleisesti kelvottomille elinolosuhteille ei ole rikos?
Mutta samojen puolustelijoiden mielestä nuoren miehen karkoitus vähän parempiin olosuhteisiin on ihmisoikeuksien vastaista?
ja miten perheitä pidetään silmällä? Ja mitä vaikka pidetäänkin, aika paljon saa näköjään tapahtua ennen kuin he syyllistyvät rikokseen.
Mutta anna lapsellesi luunappi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä huostaanottoon tulee, siihenkin on oltava tietyt perusteet. Voi olla että viranomaisten arvion mukaan noiden lasten asema on jo nyt niin vaikea että huostaanotto vain pahentaisi tilannetta. Perheitä pidetään joka tapauksessa tiukasti silmällä.Lapsen hengen vaarantaminen ei siis ole rikos?
Altistaminen pahoinpitelyille, raakuuksien näkemiselle ja yleisesti kelvottomille elinolosuhteille ei ole rikos?
Mutta samojen puolustelijoiden mielestä nuoren miehen karkoitus vähän parempiin olosuhteisiin on ihmisoikeuksien vastaista?
ja miten perheitä pidetään silmällä? Ja mitä vaikka pidetäänkin, aika paljon saa näköjään tapahtua ennen kuin he syyllistyvät rikokseen.
Mutta anna lapsellesi luunappi...
Luunappi on rikos. Se että vie pojat katsomaan mestausta ei ole.
Se että myy tyttärensä 9-vuotiaana uskonsoturille ei myöskään ole.
Hyvä Suomi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko ajatellut että isisissä on joku jäsenkaavake, jolla se järjestöön liittyminen todistetaan? Uskomatonta että näin lukutaitoisessa maassa on näin tietämättömiä ihmisiä.
Mistä vassarit tunnistavat PVL:n jäsenet?
Vierailija kirjoitti:
No mä oon nähny ainakin pari kertaa ihan niitä silmätkin peittäviä asuja
Siis miten niin ok? Heitähän tuotiin valtavin ponnistuksin sieltä takaisin minkä pystyttiin, ja järjestettiin salaa etäopetusta valtion kustannuksella.