Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pituuskeskusteluissa

Vierailija
15.12.2014 |

Jotkut lyhyet naiset kehuvat olevansa naisellisempia kuin pitkät?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samasta syystä kuin jotkut pitkät naiset sanovat, että lyhyet naiset on persjalkaisia kääpiöitä. Jotain komplekseja molemmilla.

Vierailija
2/6 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuuko? En mä vain ole huomannut. Kaikki mallitkin ovat pitkiä ja aina meitä lyhyitä haukutaan jollain tavalla tai nauretaan jollain tavalla. Harvoin pitkille mitään negatiivista sanotaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 07:38"]Kehuuko? En mä vain ole huomannut. Kaikki mallitkin ovat pitkiä ja aina meitä lyhyitä haukutaan jollain tavalla tai nauretaan jollain tavalla. Harvoin pitkille mitään negatiivista sanotaan.
[/quote]
tällä palstalla aika useinkin. :D pitkät ovat kirahveja, hirviä, amazoneja, miehekkäitä ja transuja.

Vierailija
4/6 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 07:40"]

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 07:38"]Kehuuko? En mä vain ole huomannut. Kaikki mallitkin ovat pitkiä ja aina meitä lyhyitä haukutaan jollain tavalla tai nauretaan jollain tavalla. Harvoin pitkille mitään negatiivista sanotaan. [/quote] tällä palstalla aika useinkin. :D pitkät ovat kirahveja, hirviä, amazoneja, miehekkäitä ja transuja.

[/quote]

Sano yksikin ihmisryhmä jota AV:lla EI haukuttaisi :D

Vierailija
5/6 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän lyhyttä muijaksi. Jos ei onnistu, otan pitkän.

Vierailija
6/6 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 07:46"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 07:40"]

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 07:38"]Kehuuko? En mä vain ole huomannut. Kaikki mallitkin ovat pitkiä ja aina meitä lyhyitä haukutaan jollain tavalla tai nauretaan jollain tavalla. Harvoin pitkille mitään negatiivista sanotaan. [/quote] tällä palstalla aika useinkin. :D pitkät ovat kirahveja, hirviä, amazoneja, miehekkäitä ja transuja.

[/quote]

Sano yksikin ihmisryhmä jota AV:lla EI haukuttaisi :D
[/quote]
kauniit ja hoikat fitnessmimmit. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä