Melkein vakipano mut sydän särkyy
Mulla on tyttöystävä joka ei olle sikäli oikea että hänellä ei ole aikaa mulle. Kaksi alaikäistä lasta ja työ, etäisyyttä 200 km. Mun lapset jo aikuisia ja olen naimisissa. Olen siis rakastunut tähän naiseen.
Tämä melkein vakipano ei ole ihan varma mitä haluaa. Minä haluan hänet, mutta en vielä tiedä mitä hän ajattelee, enkä saa sitä ihan vähällä selville. Ihanin mitä olen koskaan tavannut...
Ihmettelen milloin tai eikö pitää paljastaa puolisolleni, että olen päästänyt itseni rakastumaan ulkopuoliseen naiseen... en tiedä mitä tehdä...
Kommentit (2)
Älä nyt ainakaan leiki tunteilla jos naisen pitää huolehtia pienistä lapsista. Jos et aio erota vaimostasi niin kerro tämä asia ainakin suoraan toiselle naiselle, jottei tämä elättele turhia toiveita. Voi olla, että laittaa välit poikki, voi olla ettei. Se riski täytyy ottaa, jotta tilanne etenee edes jotenkin. Muuten kärvistelet päättämättömyydessä kuukausia. Jos juttu alkaa tuntua eron arvoiselta niin viimeistään silloin pitää vaimollekin kertoa. Jos saat sotkun hoidettua jotenkin muuten eikä seksiä ole vielä harrastettu, en vältyämättä kertoisi.
Elämä on aivan liian lyhyt tuhlata aitoa rakkautta. Jos et rakasta vaimoasi niin tee kaikkesi, että saat rakkautesi kohteen!
Mutta muista olla herrasmies.