Oletko kateellinen niille joilla on parempi seksielämä kuin sinulla?
Olen tullut itse hirveän kateelliseksi kun luen vauvapalstaa!
Kommentit (12)
No siis mulla on täydellinen seksielämä. Just sellainen kuin haluan, joten ei ole syytä kadehtia. Saan niin paljon kuin haluan ja laatu on priimaa :)
En. Minusta seksi on yliarvostettua.
Kun oli nuori, sitä tietysti jännitti ekoja kertoja ja se oli jotenkin ihmeellistä. Sitten siitä tuli rutiinia ja meni hohto. Läheisyys on kivaa, mutta itse seksi toimintona on minusta yleensä pitkästyttävää. En ymmärrä, miksi sitä pitäisi olla usein ja vuositolkulla kuolemaan asti, ainakin sellaisen käsityksen saa, kun lukee lehtiä nykyään. Vilkas seksielämä on terveen parisuhteen merkki, ynnä muuta höpötystä. Joillekin ihmisille seksi varmaan on tärkeää, niinhän jotkut intoilevat ruoastakin. Kaikkia eivät voi kiinnostaa samat asiat yhtä paljon.
Mulla ei ole seksielämää, mulla on kyllä unikaveri, jonka kanssa joskus vähän villiinnytään. Olen ehkä vähän liiankin tyytyväinen oman käteni tarjoamiin mahdollisuuksiin. Minulla on sellainen kuva, että seksielämä väistämättä muuttuu surkeaksi ennemmin tai myöhemmin. Aikaisemmin seksi miehen kanssa on itselläni aina ollut surkeaa.
Tällä hetkellä olen kateellinen kaikille joilla on seksielämä. Itsellä ohimenevä vaihe, eli riskiraskauden takia ei saa seksiä harrastaa.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 19:26"]En. Minusta seksi on yliarvostettua.
Kun oli nuori, sitä tietysti jännitti ekoja kertoja ja se oli jotenkin ihmeellistä. Sitten siitä tuli rutiinia ja meni hohto. Läheisyys on kivaa, mutta itse seksi toimintona on minusta yleensä pitkästyttävää. En ymmärrä, miksi sitä pitäisi olla usein ja vuositolkulla kuolemaan asti, ainakin sellaisen käsityksen saa, kun lukee lehtiä nykyään. Vilkas seksielämä on terveen parisuhteen merkki, ynnä muuta höpötystä. Joillekin ihmisille seksi varmaan on tärkeää, niinhän jotkut intoilevat ruoastakin. Kaikkia eivät voi kiinnostaa samat asiat yhtä paljon.
[/quote]
Sä et niin selkeesti saa orgasmeja:( siinä se hohto, isot toistuvat orgasmit jotka rentouttaa koko kehon. Ah, siksi sitä tehdään mielellään ja koko loppuelämä
Nainen26
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 19:24"]
En ole nuori, 34.
Ap
[/quote]
No oot kuitenkin mua selvästi nuorempi, joten VÄHÄN toivoa on edelleen!
Kadehdin niitä, jotka ovat päässeet seksistä yli eli ei ole haluja enää lainkaan ja silti parisuhde voi hyvin. Kiinnostukset muussa yhteisessä tekemisessä kuin seksissä.
Kellään ei ole läheskään niin hyvä seksielämä kun meillä joten eipä voi kadehtia muita, naureskella voi ja hieman sääliäkin :)
Ei. Mua ei kiinnosta seksi juurikaan. Tätä eivät kaikki ymmärrä, kyse ei ole siitä, etten saisi orgasmia tai ettei mies kykenisi. Siltikään ei ole intoa asiaan. Tulisin oikein hyvin toimeen ilman seksiäkin, mutta nain nykyisin 2-3 kertaa viikossa, koska mies haluaa eikä homma nyt toki vastenmielistäkään ole. Yhdentekevää vain.
Mutta niin se on, ihmisillä on erilaiset tarpeet ja intohimot ja on viisautta oppia tunnustamaan itselleen, mikä todella on omaa tarvetta ja mikä esim. median luomaa kuvitelmaa siitä, minkä "kuuluu" olla tärkeää (seksi ja seksikkyys ja loputtomat panohalut). Ja ymmärtää se, että ihmiset ovat aidostikin erilaisia - uskon, että moni elää ja vannoo seksin nimeen, mutta jos se ei ole niin tärkeää toisille, heille voi olla tärkeää moni muu asia. Ja mitä ei kaipaa, sen puutteita ei myöskään sure!!!
En, en kysele toisten seksielämästä.
En, mulla on niin hyvä. Mutta jos olisin 25, vastaus olisi taatusti toinen. Jos siis olet nuori, niin toivoa on.