Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaikuttaako luomet miehellä hänen viehätysvoimaan?

Vierailija
13.12.2014 |

t, luominaamainen mies

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Hyi vittu. Mieti nyt vähän. Vittu mitään ihosyöpätapausta halua. Selkä täynnä isoja ruskeita, yök yök yök. Sellaiset ei-kohollaan olevat ovat ihan ok jos eivät ole kauhean tummia tai isoja.

Vierailija
2/20 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 00:24"]

Kyllä. Hyi vittu. Mieti nyt vähän. Vittu mitään ihosyöpätapausta halua. Selkä täynnä isoja ruskeita, yök yök yök. Sellaiset ei-kohollaan olevat ovat ihan ok jos eivät ole kauhean tummia tai isoja.

[/quote]

tuli tunne "tapan itseni"

t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( senkin ämmät

Vierailija
4/20 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttavat. Kasvoissakin pienet luomet ok, jos ovat oikeissa kohdissa. Myös ylävartalossa ällöttää. Mutta ei olisi kynnyskysymys.

Vierailija
5/20 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä seksikkäitä, jos ei liian isoja :)

Vierailija
6/20 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä esim enrique inglesias on tosi hot ku sil on naamas se musta luomi:) eli ku pituus yleiskunto yms on kunnossa nii ei luomet haittaa. Ellei niistä luomista kasva tummia paksuja karvoja.

Vierailija
7/20 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vuosi sitten poistattamassa kasetilla omia kasvojen luomia. Suosittelen!

Vierailija
8/20 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mimmit.Eipä ole tytöillä kohta enää ulkonäköongelmaa tai anoreksiaa!

Vierailija
9/20 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta rahuli ja valta lisäävät sitä

Vierailija
10/20 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen kaunis ja koulutettu nainen. Ja mieheni on söpö, urheilulllinen, fiksu ja DI. Hänellä on luomia kasvoissa. Eivät ne minua häiritse, PAITSI jos niissä olisi karvoja. Silloin ärähtäisin. Ei niitä oikein voi kasvoista poiskaan leikata, koska jää pahimmassa tapauksessa sekä valkea arpi että kuoppa jos suurempi. En ensin edes huomannut niitä, nyt joskus kiinnitän huomiota mutta ei se vakavaa ole. Älä huoli. Muut avut merkitsevät enemmän. Itselläni on valkeita laikkuja käsissä, jotka ovat minulle kesäisin maailmansuru. Muut eivät niitä edes noteeraa. 

Vierailija
11/20 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasetilla=laserilla

Vierailija
12/20 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti liian isot ja ulkonevat luomet ovat rumia.Mutta eihän niitä ole kuin vanhoilla miehillä? Te miehethän vaaditte meiltä naisilta täydellisyyttä, miksi me emme voi vaatia samaa teiltä?

Vierailija
13/20 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ootte ilkeitä. Mullon paljon luomia kasvoissa, mut niitä on aina sanottu hauskoiks yksityiskohdiks. Ne on kyl pieni eikä ihosta koholla.En oo ajatellu asiaa, mut nyt huomasin et iän myötä niitä tulee lisää. =O

Vierailija
14/20 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Justin Bieberillä ja Cristiano Ronaldolla molemmilla luomi naamassa. Silti kummatkin saavat paljon naisia.

Vierailija
15/20 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 00:41"]

Valitettavasti liian isot ja ulkonevat luomet ovat rumia.Mutta eihän niitä ole kuin vanhoilla miehillä? Te miehethän vaaditte meiltä naisilta täydellisyyttä, miksi me emme voi vaatia samaa teiltä?

[/quote]

Miten niin vain vanhoilla miehillä? Ihmeellisiä käsityksiä joillain. Kyllä isoja ulkonevia luomia on ihan kaiken ikäisillä miehillä ja naisilla, toki vanhetessa niitä (niin kuin muitakin luomia) tulee yleensä lisää (tuliko tämäkin tieto tosiaan jollekin yllätyksenä? Ilmeisesti ainakin vastaajalle 15).

Vierailija
16/20 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 00:51"]

Onhan Justin Bieberillä ja Cristiano Ronaldolla molemmilla luomi naamassa. Silti kummatkin saavat paljon naisia.

[/quote]

Kyllä noiden luomet on aika huomaamattomia. Lisäksi molemmat tyypit on hemmetin kuuluisia ja rikkaita, ja muutenkin varmaan monen mielestä hyvännäköisiä. Ei siinä pikkuluomet tosiaan vaikuta naisten saantiin.

Vierailija
17/20 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen nännit ovat kuin kaksi isoa luomea...no niin ovat kyllä naisenkin. 

Vierailija
18/20 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 00:34"]

Mun mielestä esim enrique inglesias on tosi hot ku sil on naamas se musta luomi:) eli ku pituus yleiskunto yms on kunnossa nii ei luomet haittaa. Ellei niistä luomista kasva tummia paksuja karvoja.

[/quote]

Sehän poistatti sen jo vuosia sitten. Oikea muoto on "oli hot"...

Vierailija
19/20 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole niin pinnallinen, että jättäisin esim. Tutustumatta johonkin mielenkiintoiselta vaikuttavaan mieheen sen takia "kun sillä on luomia naamassa ja sen takia tästä ei voi tulla mitään". Pahempana epäviehättävyytenä pidän miehiä jotka eivät huolehdi terveydestään.

Vierailija
20/20 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 00:59"]

Miehen nännit ovat kuin kaksi isoa luomea...no niin ovat kyllä naisenkin. 

[/quote]

Mun muijan nännit näyttää ennemminkin luodeilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän