31-vuotiaalla tutulla miehellä on 22-vuotias tyttöystävä.
Mies ei siis voi olla mitään muuta kuin lapsellinen. Eihän 31-vuotias voi keskustella 22-vuotiaan kanssa mistään syvällisesti. Jos mies on henkisesti normaali, hän ei saa mitään keskusteluista melkein 10 vuotta nuoremman tytön kanssa.
Kommentit (15)
No millekkäs sille voi, kun naiset yleensä kahtelee paljon itseää vanhempia miehiä.
Olin 19 kun tapasin tuolloin 28 vuotiaan elämäni miehen, vedä siitä... Nyt olen saanut opiskelut valmiiksi ja miehellä hyvä duunarin työ, seuraavaksi etsin koulutustani vastaavaa työtä ja alamme rakentamaan perhettä! Mikä vitun ongelma tässä nyt on?
Olin 28 kun tapasin mieheni joka täytti silloin 19. Nyt olen 34 ja tämä samainen mies on lasteni isä ja puolisoni.
Tosin tälläkin viikolla työkaverini yllättyi kun kerroin mieheni iän. Hän luuli miestä ikäisekseni, eikä ollut ensimmäinen yhdessä olo aikanamme.
Olin 19 kun aloitin seurustelemaan 29-vuotiaan miehen kanssa. Hänen exänsä kutsui minua pennuksi. Olin kuitenkin siinä vaiheessa asunut poissa kotoa jo useamman vuoden, ja monella tapaa aikuinen. Jos joku muu olisi ensimmäistä kertaa kotoa lähdettyään alkanut seurustelemaan noin "vanhan" miehen kanssa, olisi suhde varmasti ollut epäsuhtaisempi. Ei exäni mikään typerys ollut. Fiksu mies. Muttei kirjaviisas. Hänen mustasukkaisuutensa vuoksi, ja siksi että halusin ulkomaille opiskelemaan, lähdin. Ja hyvä niin. Nyt jälkeenpäin ikäero kuulostaa melko suurelta. Mielestäni se tasoittuu vasta 30 ikävuoden tietämillä. Nykyinen mieheni on minua nuorempi, mutta älykäs ja elämää nähnyt.
Mitä tähän kiroilevaan 10:een tulee, hän ei kuulosta yhtä kypsältä vieläkään kieliasun perusteella. Jättäisin pari vuotta vielä perheenrakennusta ennen kasvulle.
Oot ihan oikeessa. Itse 30v ja seurustelun 20v kanssa. Ja olen kyllä erityisen lapsellinen.
Ohiksena tuli mieleen. Miksi ihminen ei saisi olla lapsellinen koko ikänsä? Miksi pitää muuttua tosikoksi aikuiseksi, miksi ei saa säilyttää pilkettä silmäkumlassa? Eihän se silti sitä tarkoita ettei elämänkokemus karttuisi.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 00:26"]
Ohiksena tuli mieleen. Miksi ihminen ei saisi olla lapsellinen koko ikänsä? Miksi pitää muuttua tosikoksi aikuiseksi, miksi ei saa säilyttää pilkettä silmäkumlassa? Eihän se silti sitä tarkoita ettei elämänkokemus karttuisi.
[/quote]
Minä ainakin toivon ettei minusta tule ikishullua, katkeraa ämmää joka spämmää jossain vauvafoorumilla ikäaloituksia, parhaimmillaan niitä tulee toistakymmentä päivässä. Surullinen tapaus.
Tämän ikähullun pitäisi yrittää jatkaa elämäänsä, lähtisi käymään vaikka ulkona tanssimassa ja rupeaisi elämään taas, jos jää tuolla tavalla jumittamaan niin hulluksi sitä ihminen tulee ennenpitkää.
No höpöhöpö. Olin hemmetin fiksu neiti 22-vuotiaana ja ollessani 30-vuotias mulla oli hemmetin fiksu 20-vuotias poikaystävä. Että se siitä yleistyksestä.
Näin on mutta tiukkaliha painaa vaakakupissa enemmän.
Ihmiset on todella erilaisia. Tuo on yleisin katkerien naisten argumentti. Naiset ovat henkisesti paljon kypsempiä nuorempana. Ikäeroihin on nykyaikana lähes järjetöntä lähteä arvostelijaksi kun pelkät iät ei kerro mitään...
Melko normaalia minusta tuo ikäero.
No älä nyt viitsi.... Till Lindemanilla s1963 on 1989 syntynyt tyttöystävä,ovat olleet kimpassa jo noin 3v. Till:n vanhin tyttö Nele on vanhempi kuin tyttis.
Guess who's back, back again
Ikis is back, tell a friend
Guess who's back, guess who's back,
guess who's back, guess who's back,
guess who's back, guess who's back,
guess who's back...
Moro Ikis, mul on ollu pikkusen ikävä, mitä kuuluu? Ootko tällä kertaa kännissä jauhamassa näitä ikäjuttuja, nythän on perjantai
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 22:57"]No älä nyt viitsi.... Till Lindemanilla s1963 on 1989 syntynyt tyttöystävä,ovat olleet kimpassa jo noin 3v. Till:n vanhin tyttö Nele on vanhempi kuin tyttis.
[/quote] Rokkistaralla taitaa 50v villitys ja keski-iän kriisi