etätyö ja mies vastustaa
Mies ei pidä siitä, että teen etätyötä, syy kuulemma että voin nukkua pitempään kuin ei- etä päivinä. En ymmärrä mikä on ongelma, töiden kanssa ei ole ongelmaa. Jaksan sitä paitsi paljon paremmin viikon. Mitä voin sanoa miehelle? Ei hän ole työnantajani eikä voi sanoa etten saa tehdä etätyötä.
Kommentit (6)
Asia ei kuulu miehellesi pätkääkään. Teet etätyötä jos haluat, ja jos miehesi kititsee, sanot että eikös se ole hyvä asia että voin nukkua pidempään!
ihme ukko sulla. Itse teen tälläkin viikolla 4 etätyöpäivää. :) Ihanaa kun ei tarvitse lähteä tonne ulos ruuhkiin ajelemaan. Säästää hermoja ja rahaa.Chattään työkaverin kanssa, joka on kanssa etänä ja teen hommat.
Minä nukun etäpäivinä surutta pidempään. Ei tarvitse meikata ja laittaa hiuksia mitä toimistopäivinä teen aamuisin. Etäpäivät muutenkin paljon tehokkaampia kun ei puhelin soi koko aikaa tai tule muita keskeytyksiä. Onko tuo nukkuminen ainoa huono puoli tuossa työssä miehesi mielestä?
No niin, itse luulen, että häntä ärsyttää se, kun jään nukkumaan toviksi ja itse lähtee töihin ja kiukuttelee sitten loppuviikosta kun on työn uuvuttama, saisi tehdä itsekin etäpäiviä, mutta ei halua.
Enkä edes nuku kuin ehkä tunnin pitempään verrattuna normaaliin päivään.
Ihme ukko