Ikävöin niin kovasti miestä, jota en saisi ajatella... :(
Haluaisin hänet niin, mutta ei... Itkettää ja tunne on niin voimakas, että mahaa kouristaa. :(
Pääseekö tästä koskaan yli?
Kommentit (24)
Ei siitä pääse. Totuttele kestämään. Se kasvattaa sisua.
Kieltämällä itseään ajattelemasta saa kätevästi kierteen pahenemaan. Ajattele aikas ja lopeta sitten.
Ihan karmeeta kun akat tunteilevat. Niin hukkaan heitettyä elämää.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 20:52"]
[/quote]
Komppi. Käyt panemassa sitä ja helpottaa. Säälittävää ämmien kitinää.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 20:55"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 20:52"]
[/quote]
Komppi. Käyt panemassa sitä ja helpottaa. Säälittävää ämmien kitinää.
[/quote]
Voih! Toivottavasti tekin pääsette joskus pitemmän kaipauksen kohteiksi. Ettei teistä tarpeeksi saamiseen riitä yksi pano.
Sama täällä :( Fyysisesti huono olo, kun olen niin hulluna häneen :(
Kerran vastaavassa tilanteessa päätin, että kortti olisi katsottava, jotta ei tarvitse vanhana katua. Nyt olen tuon "kielletyn" miehen kanssa ollut 13,5 vuotta...
Ajan kanssa helpottaa. Ihastuneena voi tulla tehtyä hätiköityjä johtopäätöksiä ja myöhemmin kaduttaa. Onko miehellä sinua kohtaan tunteita?
Joo, mäkin olen ihastunut tai jopa rakastunut netissä tapaamaani henkilöön, josta en tiedä mitään muuta kun jutut mitä se on mulle avannut ja millaset tunnevibat se mulle tuottaa. Kaiken lisäksi se on alkanut tuntua mielettömän hyvältä ystävältä, jonka seurassa haluisin olla koko ajan. Joskus sekavimpina hetkinä kuvittelen meneväni sen kanssa naimisiin ja ikävöin sitä mielettömästi. Tilanne on ihan totally absurdi, enkä olisi voinut kuvitella kokevani tällästä tunnemyrskyä. Kaiken lisäksi olen kuvitellut olevani realisti, jota ei ihastumiset, saati tälläset, voisi vähempää kiinnostaa. Eli mut voisi laittaa suoraan lataamoon. Ja tää on tosi.
Sama tilanne. Olen naimisissa ja juuri nyt tosi pettynyt mieheeni. Ajatukset tällä hetkellä tosi pahasti "vanhassa suolassa". Enemmän tai vähemmän hän on ollut mielessä kohta 15v eli ei unohdu ei. Kyseinen mies "muistuttaa" itsestään vähän väliä että alkaa jo pikkuhiljaa miettimään että "joku jossain" ei anna mun unohtaa...
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 21:37"]Joo, mäkin olen ihastunut tai jopa rakastunut netissä tapaamaani henkilöön, josta en tiedä mitään muuta kun jutut mitä se on mulle avannut ja millaset tunnevibat se mulle tuottaa. Kaiken lisäksi se on alkanut tuntua mielettömän hyvältä ystävältä, jonka seurassa haluisin olla koko ajan. Joskus sekavimpina hetkinä kuvittelen meneväni sen kanssa naimisiin ja ikävöin sitä mielettömästi. Tilanne on ihan totally absurdi, enkä olisi voinut kuvitella kokevani tällästä tunnemyrskyä. Kaiken lisäksi olen kuvitellut olevani realisti, jota ei ihastumiset, saati tälläset, voisi vähempää kiinnostaa. Eli mut voisi laittaa suoraan lataamoon. Ja tää on tosi.
[/quote]
Oletko mies vai nainen?
Ehkä paneminen helpottais, mutta yritän kestää.
Hohhoijaa, ei ajattelu ole vaarallista; senkus ajattelet!
Jos kyseessä parisuhteessa oleva, unohda, hoida kotiasiat.
Jos olette entiset, ota yhteyttä, jos tuntuu pahalta, ei sen tarvitse johtaa mihinkään.
Pääset kyllä yli, kun löydät uuden intohimon/kohteen. Etkä pidä sisälläsi sanomattomia asioita.
Onko se jonkun toisen mies? Vai oletko itse varattu, kun et saa häntä ajatella?
Oli miten oli, pääset kyllä tunteesta yli.
Sama ongelma,enkä tiedä miten tästä pääsee yli. Varattuja olemme molemmat.