oulun vauvasurmat
Siis sanokaa, eihän tuo nainen voi olla ihan järjissään? Vai voiko? Miten se ei ole ajatellut esimerkiksi käyttää ehkäisyä? Eipä mulla muuta. On vaan niin järjetön teko kaikinpuolin että se siitä.
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 11:02"]
Siis sanokaa, eihän tuo nainen voi olla ihan järjissään? Vai voiko? Miten se ei ole ajatellut esimerkiksi käyttää ehkäisyä? Eipä mulla muuta. On vaan niin järjetön teko kaikinpuolin että se siitä.
[/quote]
On uutisoitu, että on käyttänyt paljon alkoholia. Ei siinä välttämättä muuta syytä tarvitse, ettei ehkäisy muistu mieleen tai ei toimi.
Mielentilatutkimukseen se joutuu joka tapauksessa, ellei ole niin sekaisin, että vastustaa sitä.
Mä voin ymmärtää Rautavaaran ja Kuopion tekijöitä, ehkä Bulevardin perhesurmaajaakin. Ihminen voi joutua sellaiseen umpikujaan tai todellisuuden pimentävään raivon tilaan, että toimii tuhoisasti. (Nyt pitää varmaan sanoa ihan varmuuden vuoksi, että "ymmärtää" EI OLE sama kuin "hyväksyä".) Oulun tapaus on niin pervertoitunut pitkäkestoisuudessaan ja johdonmukaisuudessaan, etten voi sitä hahmottaa tai tajuta.
En kadehdi kys. naisen avustajaa. Mihin muuhun kuin mielenvikaisuuteen hän voi vedota puolustaessaan asiakastaan?
Kai ne vauvat ovat ääntä pitäneet jos ovat oolleet elossa parikin päivää?
Suunnitelmallistathan tuo on kaikki ollut, kun systemaattisesti kiletänyt raskaudet. Suunnitteli siis jo raskauden aikana päästävänsä vauvat päiviltään. No sairaan ihmisen sairaita tekoja. Hirvittävää varmaan omaisillekin.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 11:21"]
Mielentilatutkimukseen se joutuu joka tapauksessa, ellei ole niin sekaisin, että vastustaa sitä.
Mä voin ymmärtää Rautavaaran ja Kuopion tekijöitä, ehkä Bulevardin perhesurmaajaakin. Ihminen voi joutua sellaiseen umpikujaan tai todellisuuden pimentävään raivon tilaan, että toimii tuhoisasti. (Nyt pitää varmaan sanoa ihan varmuuden vuoksi, että "ymmärtää" EI OLE sama kuin "hyväksyä".) Oulun tapaus on niin pervertoitunut pitkäkestoisuudessaan ja johdonmukaisuudessaan, etten voi sitä hahmottaa tai tajuta.
En kadehdi kys. naisen avustajaa. Mihin muuhun kuin mielenvikaisuuteen hän voi vedota puolustaessaan asiakastaan?
[/quote]
Ihan samoja ajatuksia itselläkin, vaikka varmaan parempi olisi olla pohtimatta koko juttua. Tai en oikein tiedä, kun huonoja uutisia tulee joka tuutista. Mutta tämä on jotenkin laajuudessaan ihan käsittämättömän karmea juttu. Vuosikausien ajan tehnyt tällaista toistuvasti yms... Viisi lasta. Jotenkín niin selkäpiitä karmiva tapaus. Ihan kuin joku kauhutarina, paitsi että totisinta totta.
-ap
Ei ole järjissään.