Auttakaa miestä hädässä, vaimolle unohtumaton lahja
Upea vaimoni täyttää jouluaattona pyöreät 40 vuotta. Tähän asti olen yleensä vienyt vaimon shoppailemaan tai ostanut hajuvettä, mutta nyt tarvitsen apua. Jotain unohtumatonta ja sellaista, että hän ei sitä ihan heti unohda. Jelppiä naiset! Kaksi muksua löytyy ja joulua vietämme kotona yhdessä. Mitä mukavaa voisi jouluiltana tehdä, kun mukukat nukkuu? Meiltä löytyy kylpyamme, pitäisikö pistää kylpylä pystyyn? Raha ei ole este tässä tapauksessa.
Kommentit (19)
Annat lahjakortin, missä on lahjaksi pidennetty viikonloppu jossain euroopassa överihotellissa. Jouluna ihan perussetti, kylpy ja jalkahieronta.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:09"]
On teillä kuuliaisia muksuja, jos malttavat lahjojenjaon jälkeen mennä nukkumaan. :D
Jotain hyvää suolaista iltapalaa - ei mitään jouluun viittaavaakaan! - kynttilänvalossa, sitten romanttinen kylpy ja puhtaisiin lakanoihin onnellisina peuhaamaan.
Joulu on ennen kaikkea perhejuhla ja itse olisin vain raukean onnellinen hyvinsujuneesta päivästä. Osallistu oikein extrana siivouksiin ja muihin kotitöihin tänä jouluna!
[/quote]
Osallistu extrana? Mitä vittua? Osallistu?? Ihan niinkuin pikkuapuri, joka vie roskat ulos vaimon määrätessä.. Voi jeesus näitä elämiä.
Meillä siivotaan aina yhdessä ja jokainen omat sotkunsa eli siivouksessa autan muutoinkin. Löysin netistä tällaisen kaupan nimeltä Lush, sieltä saa kylpyjuttuja. Ei matkustelua Eurooppaan, vaimo pelkää lentämistä. Ap
Lahjakortti viikonloppumatkalle Pariisiin.
Joku romanttinen loma vaikka Haikon kartanossa tms. Tai kylpylässä. Varaa etukäteen pari hoitoa vaimolle ja ihana illallinen.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:14"]
Meillä siivotaan aina yhdessä ja jokainen omat sotkunsa eli siivouksessa autan muutoinkin. Löysin netistä tällaisen kaupan nimeltä Lush, sieltä saa kylpyjuttuja. Ei matkustelua Eurooppaan, vaimo pelkää lentämistä. Ap
[/quote]
No sitten hotelliloma kotimaassa, mikä nyt muutenkin olis järkevämpää :-) Teillä siivotaan yhdessä, mutta sä kuitenkin autat? Lush on kiva, mutta kivointa siellä on käydä itse, haistella ja valita.
Niin ja sitten illallisella vielä annat jonkun kauniin korun!
Jouluaattona voi olla vaikeaa ja sopimatontakin, mutta muuten voisit tilata kokin teille kotiin valmistamaan illallista.
Mä miellän Lushin kyllä enemmän teinien kaupaksi. Eikö 40-vuotiaalle vaimolle voisi ostaa kylpytuotteita ihan kosmetiikkaosastolta?
Vielä ehdit saamaan rakastajattaresi raskaaksi. Vaimo yllättyy takuulla!
Ota tatuointi olkapäähäsi, missä on sydämen sisällä vaimos nimi!
Hieno koru ja illallinen kynttilänvalossa.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:20"]
Mä miellän Lushin kyllä enemmän teinien kaupaksi. Eikö 40-vuotiaalle vaimolle voisi ostaa kylpytuotteita ihan kosmetiikkaosastolta?
[/quote]
No mut ne haisee pahalle. Lushissa on hyviä tuoksuja. Terv. kohta 40v, joka ei TODELLAKAAN tahdo kosmetiikkaa mistään ryppyvoidepuodeista.
Anna naisellesi joululahjaksi Mika Waltarin kootut teokset.
Aja akka kirveen kanssa hankeen. Ei varmana unohda koskaan nelikymppisiään.
Sääli kun se pelkää lentämistä, oisit vieny sen muuten Grasseen, olisitte vierailleet parissa hajuvesivalmistajan tuotantolaitoksessa ja oisit hänen antanut valita tuoksunsa paikan päällä.
Nuolet sen pillua ihan mielettömän hyvin. Hartaasti ja pitkään.
Max Perttulalta vaimolle nimikkotuoksu.
On teillä kuuliaisia muksuja, jos malttavat lahjojenjaon jälkeen mennä nukkumaan. :D
Jotain hyvää suolaista iltapalaa - ei mitään jouluun viittaavaakaan! - kynttilänvalossa, sitten romanttinen kylpy ja puhtaisiin lakanoihin onnellisina peuhaamaan.
Joulu on ennen kaikkea perhejuhla ja itse olisin vain raukean onnellinen hyvinsujuneesta päivästä. Osallistu oikein extrana siivouksiin ja muihin kotitöihin tänä jouluna!