ahdistun yhden ihmisen yhteydenotoista!
Joka päivä pitäs siellä käydä ja ahdistaa.
Ahdistaa viestit. Odotti että oisin soittanut nyt ( näin myöhään) ja se imee mun aikaa ja energiaa!
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:01"]Äitisi?
[/quote]
Ei. Tuttu.
Tiedän ihmistyypin. Imee kaiken energian. Tsemppiä. Pidä puolesi ja elämäsi.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:05"]Tiedän ihmistyypin. Imee kaiken energian. Tsemppiä. Pidä puolesi ja elämäsi.
[/quote]
On se kivaakin välillä nähdä, mutta.
Tuntuu että olen ahtaalla ja toisen käytettävissä.
Minulla anoppi. Soittaa pyytämikseen minulta jotain. En jaksa olla sen hyödyke.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:14"]Minulla anoppi. Soittaa pyytämikseen minulta jotain. En jaksa olla sen hyödyke.
[/quote]
Joo. Mulla on myös tuommonen sen tutun lisäksi.
No voi jestas sentään
Voisitko kertoa tälle ihmiselle jotenkin kauniisti että joka päivä ei tarvitsisi pitää yhteyttä?
Miten ton nyt muotoilis.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:17"]No voi jestas sentään
Voisitko kertoa tälle ihmiselle jotenkin kauniisti että joka päivä ei tarvitsisi pitää yhteyttä?
Miten ton nyt muotoilis.
[/quote]
Se on niin herkkis.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:21"]Sano suoraan.
[/quote]
En pysty.
Et vaan vastaa puheluihin/viesteihin.
Sanot että palataan myöhemmin asiaan, kaipaat hetken rauhaa. :)
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:26"]soitteleeko siis joka päivä?
[/quote]
Ei sentäs.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:28"]Et vaan vastaa puheluihin/viesteihin.
Sanot että palataan myöhemmin asiaan, kaipaat hetken rauhaa. :)
[/quote]
Niin. Välipäiviä tulee, ei me eilenkään nähty.
Tiukat rajat. Se, etta sinua ahdistaa on ilmiselva merkki, etta toinen vaatii liikaa. Ei ketaan tuttuja tarvitse nahda useita kertoja viikossa, eika joka viikkokaan. Ihan oman rytmin kanssa menet ja naet silloin kun huvittaa.
Pistä puhelin kiinni, ehkä se ei sit ota niin itseensä ku, että jätät vaan vastaamatta tai selität sille, et sä pistät illalla yleensä puhelimen äänettömälle.
Oletteko ruvenneet juuri seurustelemaan? Kai nyt silloin haluaa kuulla jotain toisesta joka päivä.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:42"]Oletteko ruvenneet juuri seurustelemaan? Kai nyt silloin haluaa kuulla jotain toisesta joka päivä.
[/quote]
Ei, se on naistuttu.
Äitisi?