Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuden sukupolven teräsmiehestä tehtiin biseksuaali

Vierailija
12.10.2021 |

Aiemmin Batmanin apurista Robinista tuli biseksuaali ja nyt tuli teräsmiehestäkin. Saa nähdä koska he alkavat seurustella.
www.hs.fi/kulttuuri/art-2000008326514.html

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetullut ja pitkään odotettu uudistus. Oli jo aikakin. Ja persut tietenkin raivoissaan mikä tekee asiasta tuplasti tervetulleen.

Vierailija
2/26 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, MIKÄ paikka siinä teräsmiehessä on terästä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvia ei sitten tartte enää ikinä katso, kaikki ne jo tollassia.

Kaikki taide ja kulttuuri pitäisi lopetta, nekin on aivan pilalla.

Vierailija
4/26 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta Prinsessa Ruusunen on mies. Vai onko jo?

Vierailija
5/26 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aakkoskerho voisi kirjoittaa omia uusia hahmoja sen sijaan, että väkisin vääntävät kaikki vanhat hahmot sateenkaarilaisiksi.

Vierailija
6/26 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peniksellinen nukkuva prinsessa.

Vierailija
7/26 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan Teräsmies on ollut peräsmies. Itseasiassa hinttareitahan ne ovat kaikki tyyni.

Eihän nyt kukaan tosimies tuollaisia trikoita käytä.

Vierailija
8/26 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjakuvissa biseksuaali = homo.

Tätä se nyt on nykyään, tehköön nyt sitten kaikista hahmoista homoja niin jos pääsisivät vihdoin jaloilleen ja osallistumaan yhteiskuntaan normaalisti.

Vierailija
9/26 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun soon lepakko, ja lihava rekkalebakko tulee glittahihdyttimella herättään sen mahtaviin ork.kuihin.

Vierailija
10/26 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhistelijat luulevat homoseksuaalien ja biseksuaalien olevan jokin pieni vähemmistö ja siksi tuohtuvat. Miksi sinua liikuttaa, onko Teräsmies miesten vai naisten vai molempien perään? Olen itse hetero, ja telkkarissa on aivan liian vähän homoseksuaaleja suhteessa siihen kuinka suuri osa väestöstä heitä on ja on aina ollut.

Vierailija
11/26 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ruskea ja lentää taivaalla? Ruostunut teräsmies. 

Yksi mitä olen joskus miettinyt. Kun teräsmieheen ei tehoa luoditkaan niin miten tunto intiimissä tilanteessa? Loisiva lanekkin kyllästyy kun mikään ei saa ns. viisaria värähtämään.

Vierailija
12/26 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peniksellinen nukkuva prinsessa.

Mahtaako pusu suulle edes enää riittää herättämään vai joutuuko prinssi ottamaan ihan suun täydeltä?

Vierailija
13/26 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehköön siitä vaikka albiino maaorava jonka vanhemmat oli intian norsuja. Olen itse säniin kyllästynyt supersankari ja Marvel elokuviin joita tulee massatuotantona joka tuutista, niin ei vois koko asia yhtään vähempää kiinnostaa.

Vierailija
14/26 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin itkenyt, jos olisin siennyt 20v sitten millasta tää nykyaika on. Mutta voinhan itkeä nyt kun ei tää meno seuraavassa 20 vuodessa ainakaan parane.

Vierailija
15/26 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaikki sellaiset elokuvat laitetaan ikuiseen sensuuriin joissa esiintyy valkoisia heteromiehiä. Ei sellaisia kukaan kaipaa.

Vierailija
16/26 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli jo 80-luvulla, Prinssi Ruusunen. Ei mikään hääppöinen elokuva kuten ei muutkaan 80-luvulla tuotetut enkä ihmettele ettei elokuva noussut kovinkaan suureen suosioon.

Vierailija
17/26 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä Batmanin ja Robinin suhdetta epäiltykin jo pitkään.

Vierailija
18/26 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanifiktiomaailmassa on jo halukkaille tarjolla prinssi-Ruususta vaihtelevin hahmoin, millä sen sitten haluaakin lukea.

Vierailija
19/26 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissanainen ja Näkymätön Mies tapasivat sattumalta ja kumpaakin himotti kovasti. He ryhtyivät sitten nussimaan, Kissanainen oli alla ja Näkymätön Mies rynkytti päällä minkä kerkesi.

Teräsmies lensi ylitse ja näki kuinka Kissanainen makasi maassa jalat levällään, silmät kiinni ja rietas ilme naamallaan. Teräsmies ajatteli, “Kissanainen näkee selvästi märkää unta, nytpä on minun tilaisuuteni…”

Teräsmies laskeutui Kissanaisen luo ja kävi pikapanoon. Näkymätön Mies voihkaisi, ja Kissanainen avasi silmänsä nähdäkseen vilahduksen sinistä häipyvän taivaalle. “Mikä se oli?” hän kysyi Näkymättömältä Mieheltä. “En tiedä,” vastasi Näkymätön Mies, “mutta persreikääni sattuu yhtäkkiä ihan helvetisti!”

Vierailija
20/26 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhistelijat luulevat homoseksuaalien ja biseksuaalien olevan jokin pieni vähemmistö ja siksi tuohtuvat. Miksi sinua liikuttaa, onko Teräsmies miesten vai naisten vai molempien perään? Olen itse hetero, ja telkkarissa on aivan liian vähän homoseksuaaleja suhteessa siihen kuinka suuri osa väestöstä heitä on ja on aina ollut.

Missähän todellisuudessa sä elät? Olen kanavasurffari ja tiedän että homoja on telkkarissa paljon enemmän kuin oikeassa elämässä. Vaikken katso kyseisiä ohjelmia niin tiedän että niitä on. Häähomot, sisustushomot ja juontaahan yksi homo sitä laulu ohjelmaa ylellä. 

Oikeesti ei mulla ole mitään homoja vastaan. Mun puolesta jokainen saa olla melkein miten vain suuntautunut. Siihen vedän rajan että lapsiin tai eläimiin sekaantumista en hyväksy. Tosin olen mies eli sika että pakko kait se on vähän joustaa naisten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä