Pitäisi laihduttaa 10kg ja ensimmäinen homma
on päästä eroon napostelusta. Millä tavalla se teillä on onnistunut, jos on?
Kommentit (4)
Selkeä ateriarytmi on toiminut itselläni eli noin 3-4 tunnin välein syön. Erilaisilla hedelmäpaloilla ja viinirypäleillä olen korvannut kaloripommit. Myös se auttaa, että tekee pitkiä kävelylenkkejä, niin, että on kaukana keittiöstään eikä pääse sinne napostelemaan. Kalorittomalla makeutusaineella ja näin syksyn aikaan jollain mausteella (esim. kaneli, kardemumma, neilikka) kevyesti maustetulla kahvilla olen korvannut muita herkkuja.
Selkeä ateriarytmi, proteiinipitoisia ruokia/välipaloja. Herkuista sallin pullan, itse tehty. Mikäli ei ole saatavilla olen ilman. En ala varta vasten leipomaan. Itse olen huomannut, että on helpompaa, kun ei kiellä kaikkia. En saata syödä pullaakaan kuin korkeintaan kaksi. Kalorivajeella menen niin kestää syödä sen pullan.
Vierailija kirjoitti:
Selkeä ateriarytmi on toiminut itselläni eli noin 3-4 tunnin välein syön. Erilaisilla hedelmäpaloilla ja viinirypäleillä olen korvannut kaloripommit. Myös se auttaa, että tekee pitkiä kävelylenkkejä, niin, että on kaukana keittiöstään eikä pääse sinne napostelemaan. Kalorittomalla makeutusaineella ja näin syksyn aikaan jollain mausteella (esim. kaneli, kardemumma, neilikka) kevyesti maustetulla kahvilla olen korvannut muita herkkuja.
Kaikilla toimii ateriarytmi. Kelon mukan syöminen.Perus ruokaa,ei mitän dietii jutuja. Ihmisen ainen vaihdunta lähtee käytiin lahdut hitaasti varmasti.Katso sairaloiden ruoka ajat netistä. Siinä alla on mitä syvätkin. Jos et tiedä mikä perusruoka on ja ruoka rytmi. Sokerin jätät pois. Loppu elämäsi noudatat ruoka rytmi,pysyt normi painoisena. Niin on pysynyt 30kg. laihduttanut nainen .3v.siihen meni. Jatkaa ruoka rytmiä ,paino pysyy edeleen normalina..Toiselta lähti 40kg. vastaava.Kesti 5 v. Mutta pysynyt normali painoisena ruoka rytmi.Kellon ajat aina samat ravinnon ottoon. Järjestää menonsa niin että todella syö kellon ajan mukaan.
esim. Lapaa suhun aamiasieen kello 8. lounaan kello 11.30. välipalan kello 14.kahvin kanssa, illallisen kello 16.30. ilta-palan kello 19. ei lsu,ei puputa mitän noiden välissä.Mikä on vaikeaa syödä ruokarytmillä? 1 ateria päivässä ei riitä!
up