Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä millä lopettaa lapsen tulo vanhempien sänkyyn yöllä?

12.08.2008 |

Tytöllemme 1v10kk on tapana tulla väliin nukkumaan joka yö. Nyt saa loppua, aloittaa hoidon syyskuussa kun itse menen töihin. Nyt saisi alkaa nukkumaan koko yönsä omasa sängyssä, omaat yöunet kärsii...

Hyviä vinkkejä siihen miten saisi lapsen nukkumaan putkeen huoneessaan. Esim. viimeyönä heräsi neljältä ja tepasteli makkariimme, isä nousi vei takaisin sänkyynsä, alkoi kova huuto joka kesti 10 min. ja tyttö mukahti mutta ei mennyt kuin 5min niin heräsi ja oli taas tulossa väliimme. Tätä rumbaa kesti tunnin jolloin vanhemmilla väsymys iski ja annoimme periksi... Ny hyviä vinkkejä kehiin jotta saisimme paremmat yöunet kaikille :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samanikäinen poika nukkuu omassa sängyssä isän puolella siten, että hänen sänky on parisängyssä kiinni. (Vauvan pinnasänky on mun puolella sängyssä kiinni). Meillä tämä toimii hyvin ja kaikilla on täydet yöunet, kun ei tarvii ympäri asuntoa tepastella keskellä yötä...

Vierailija
2/3 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en haluaisi lapsien sänkyjä meidän makkariin. Haluan oman rauhan. Meillä on sellainen käytäntö, että lapsen huoneessa on patja lattialla. Jos lapsi levoton niin toinen vanhemmista siirtyy patjalle nukkumaan. mutta siis lapsen huoneeseen. Ennen tuli meidän sänkyyn, mutta oppi nopeasti. Nyt kun ei vaeltele niin nukkuukin monet yöt putkeen omassa huoneessa. Siksi en haluakaan sänkyä meidän makkariin, kun osa öistä sujuu jo putkeen. ja jos joudun patjalle saan hyvin siinäkin nukuttua, kun lapsi ei ole kyljessä kiinni. Suosittelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei kauheesti kannata hoppuilla, helpommalla pääsette kun ette tee asiasta ongelmaa. Kun hoito alkaa ja menet töihin niin lapsi saattaa tarvita vielä normaalia enemmän vanhempiensa läheisyyttä kun päivällä sitä ei saa. Eli ehdotan että lapsen sänky teidän huoneeseen tai sitten jompi kumpi teistä lapsen huoneeseen patjalle. Harvemmat enää isompana vanhempiensa kanssa haluavat nukkua, se ikä tulee kun omaan huoneeseen pitää päästä. Siihen saakka minä haluan että kaikilla on hyvä ja rauhallinen olo nukkua eikä tarvitse yksin heräillä ja itkeä äitiä tai isää luokseen.