Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä naapureita, jotka säikähtävät, jos sanoo jotain muutakin kuin moi?

Vierailija
12.10.2021 |

Sanoin jotain ympäripyöreää moin lisäksi ja naapuri meni änkäksi.

Saako naapureille teidän mielestänne puhua tyhjänpäiväisyyksiä ohimennessä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä säikähtää pelkästä moista.

Vierailija
2/15 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta mulla on jotain helv...tein roolia vetävät naapurit. Juu, ei huomaa mitään, ihan normaalisti tässä ollaan. Pässit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetetaan elämäntapoja tirsk kirjoitti:

Ei, mutta mulla on jotain helv...tein roolia vetävät naapurit. Juu, ei huomaa mitään, ihan normaalisti tässä ollaan. Pässit.

Nyt en ymmärtänyt.

Vierailija
4/15 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo naapurin muijja on mustis äijä mukava. Sanoin muijalle eräs päivä että PÄIVÄÄ! Se meni änkyräks.

Jos ne kulkee peräkkäin äijä takana se nyökkää mulle mut niin ettei eukkosa näe.

Vierailija
5/15 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sanoisin naapurille enempää kuin päivää? Tottapuhuen olen sanonut myös huomenta ja iltaa. En koskaan sano hyvää päivää. Se olisi piiloveetuilua koska ei ole mitään hyvää. Tää on suomi ja täällä pidetään ikävää.

Vierailija
6/15 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun perusteella kaikki ovat outoja, joten voi kai se naapuri säikähtää.

Vierailija
7/15 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on liian tuttua naapureiden kanssa niin se voi käydä rasittavaksi.

Vierailija
8/15 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurilla on pieni koira. Kerran pihalla se haukkui minua. Sanoin naapurille että, luuleekohan toi koira olevansa isokin peto, kun noin kovin haukkuu. Naapuri nappasi koiransa kainaloon, eikä ole sen jälkeen tervehtinyt.

Vierailija
9/15 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä säikähtäisin, jos joku naapurini, yhtä lukuunottamatta, sanoisi jotain moin lisäksi.

Vierailija
10/15 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurilla on pieni koira. Kerran pihalla se haukkui minua. Sanoin naapurille että, luuleekohan toi koira olevansa isokin peto, kun noin kovin haukkuu. Naapuri nappasi koiransa kainaloon, eikä ole sen jälkeen tervehtinyt.

Mulla on koirien kanssa hieman erillainen ongelma. Ei ihan kaikki mutta todella monet koirat ihkuttaa mua. Kymmeniä kertoja olen kuullut. Ei tuo koira yleensä käyttäydy noin. Häntä heiluu ja vinkuvat kautta vikisevät kun omistaja vetää hihnasta poispäin. 

Vierailija
11/15 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/15 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan minä sellainen naapuri? Jos naapuri sanoo jotain moita pidempään, hämmennyn. Muutin ensimmäistä kertaa elämässäni kerrostaloon viime vuonna, ja olen yrittänyt moikkailla kaikkia jotka rappukäytävässä tulevat vastaan. Joskus jäädyn, ja jää sanomatta. Olen tottunut perihämäläiseen jurotukseen.

Vierailija
13/15 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, jos ei ole ikinä puhunut yhtään mitään naapurille, niin voi se yllättää jos mykkä naapuri alkaakin puhumaan.

Varsinkin jossain isossa kerrostalossa tai vastaavassa, jossa on paljon naapureita, niin harvoin kaikkien kanssa on tekemisissä. Hyvä kun tietää kuka talossa milloinkin asuu.

Jossain omakotitaloalueella on sitten vähän eri juttu.

Vierailija
14/15 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan kuvittelevat jo tuossa kohtaa että mies yrittää iskeä.

Vierailija
15/15 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jitkut suomalaiset on niin juroja jottei ole tottunut sosiaalisuuteen ja small talkiin. Lisäksi suomessa on paljon pienissä piireissä ja yksinäisyydessä olevia jotka hämillään kun joku puhuu heille.

Se on tää suomalainen kulttuuri tämmöinen ettei edes naapuria uskalleta tai viittitä tervehtiä kun ollaan niin epäsosiaalisia omissa oloissaan. Ja tämän takia sitä jotkut harkitsee muuttamista muihin maihin missä ihmisiä huomioidaan ja missä ihmisille puhutaan, niitä näitä.

Samaa miettinyt itsekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi