Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gallup: Millainen joulutyyli teillä on?

Vierailija
08.12.2014 |

1. Perinteinen eli punaista, vihreää, luonnonmateriaaleja, perinteisiä joulusymboleja?

2. Glamour-tyylipuhdas eli valkoista, hopeaa, kristalleja, hillittyjä kimalteita, korkokenkä-riipuksia kuusessa?

3. Bling-vilkkuva eli eri värisiä valoja, eri värisiä joulupalloja joka paikassa, näyttävät koristeet vilkkuvat ja/tai pitävät ääntä?

4. Joidenkin em. sekoitus tai jokin muu?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP vastaa vielä: Meillä oli viime vuonna tuollainen glamourimpi mutta se alkoi tuntua hieman liian mauttomalta ja värittömältä, joten nyt olen ostanut paljon perinteisiä juttuja, ja glamourimmat ovat saaneet väistyä tieltä ja valloittaa vain yhden isomman hyllyn päällisen ja loput ovat laatikossa. Eli sanoisin että suhteessa perinteinen 4/5 ja glamouri 1/5 nyt.

Vierailija
2/10 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultaa ja hopeaa, mutta ei mitään korkokenkäjuttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääosin valkoista, hopeaa ja mustaa mutta seassa myös ihan vähän punaista jouluntuntua tuomassa. Ei mitään bling bling juttuja vaan melko perinteisiä juttua, kynttilöitä, tuikkuja ja palloja.

Vierailija
4/10 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen tyyli, mukana hillitysti myös kultaa ja hopeaa.

Vierailija
5/10 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoista, hopeaa ja kultaa nyt ekan kerran. Ennen aina on ollut punavoittoista.

Vierailija
6/10 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

häh mikä vtn tyyli?? ei mulla ole tyyliä muutenkaan. ostan kaikkea ihanaa! olkoon sitten punasta tai vihreää tai valkoista!! ja ruuan pitää olla hyvää kanssa!!

Vierailija
7/10 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaat oljet permannolla, puhtaat rohtimiset paidat yllä. Paljon oltta ja väkevätä viinaa kinkun ja perunalooran kanssa. Piirileikit vielä päälle ja sitten unten maille.

Vierailija
8/10 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minimalistinen. Koristeina lähinnä lasipalloja (valkoista, hopeaa, muutama värillinen), kukkia ja kynttilöitä, lapsen huoneessa enemmän koristeita hänen omasta halustaan. Äitini on jouluhullu :) Talo täynnä koristeita ja valoja, se on ihan jees ja tosi kiva vieraillessa mutta itse tykkään hillitymmästä tyylistä.

Vierailija
9/10 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään koristeita, ja joulua lähden pakoon kolmeksi viikoksi thaimaahan. Kynttilöitä saatan polttaa, muutaman joululaulun olen jo kuunnellut, kummipojalle ja pariin lahjakeräykseen ostan lahjan ja suklaata syön ihan varmasti.

Vierailija
10/10 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:27"]

häh mikä vtn tyyli?? ei mulla ole tyyliä muutenkaan. ostan kaikkea ihanaa! olkoon sitten punasta tai vihreää tai valkoista!! ja ruuan pitää olla hyvää kanssa!!

[/quote]

Kiroiletko joulupöydässäkin kun esim. v-tun kinkku on kuivaa??? Sekö on sinun tyyli? Aika WT-tyyliä tosiaan on jos suoraan sanotaan....