Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidätkö kauniista ja koristeellisista venäläisistä kahvikupeista?

Vierailija
11.10.2021 |

Sellaisista pikkukipoista?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveitä.

Vierailija
2/19 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania...käsin maalatut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juodaanko niistä Pietarissa vodkaa?

Vierailija
4/19 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko oikeasti teekuppeja ?

Vierailija
5/19 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän. Minulla on astiasto.

Vierailija
6/19 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
7/19 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa mainitaan kaunis. No makuasia, mutta minusta ne eivät ole kauniita. Koboltinsinistä ja kultaa usein yhdistettynä. Ei ikuna!

Vierailija
8/19 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän, mutta harvemmin niitä tulee käytettyä. Käsinpestävinä ovat epäkäytännöllisiä.

Vierailija
9/19 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä. Jos tekisivät koristeltuja kahvimukeja niin saattaisin pitääkin. Kupit nyt vaan on liian pieniä ja epäkäytännöllisiä.

Vierailija
10/19 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat kauniita, mutta itse ajattelen kahvikuppeja aina käytännön kannalta ja vain Arabian vanhan tuotannon suuret, 4 dl mukit kelpuutan kahvin ja teen juontiin. Meillä on myös Iittalan Taika-mukeja, mutta ovat liian pieniä. Venäläisiä kahvikuppeja voisin ostaa vitriiniin, jos olisi sellainen ja suuri koti. Tuontyyppinen värikkyys ja koristeellisuus on osa persoonaani, joka ei ole suoraviivaisen mustavalkoinen

Minulla on kaksi ihan järjettömän kaunista japanilaista ohutta posliinia olevaa kuppiparia. Ne ovat ihan koristekäytössä ja säilytän niissä toisinaan korujani

Vierailija
11/19 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sellaisista ohuista isokoisista teekupeista joita näin joskus myytävänä Venäjällä käydessä. Ei tullut ostettua.

Vierailija
12/19 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikossa mainitaan kaunis. No makuasia, mutta minusta ne eivät ole kauniita. Koboltinsinistä ja kultaa usein yhdistettynä. Ei ikuna!

Mulla on verhot, joissa koboltinsinistä, pari muuta sinisen sävyä ja kultaa. Kontista joskus ostin. Venäläinen ystäväni oli kuosista ihan haltioissaan :) 

Vierailija
13/19 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta pidän kauniista hymyilevistä venäläisistä naisista.

Vierailija
14/19 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Järkyttävää skeidaa.

Vierailija
15/19 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta esimerkiksi Lomonosovin se kobaltin sininen astiasto kultakoristein on tosi kiva! Ostaisin käyttöön, mutta en tiedä onko niissä lyijyjäämiä, kuten vanhoissa astioissa joskus on.

Vierailija
16/19 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Mutta pidän kauniista hymyilevistä venäläisistä naisista.

Ilmeisesti ovat tuttujasi, sillä Venäjällä pidetään hymyilyä vieraille hullun merkkinä. 

Vierailija
17/19 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienille kupeille ja kulhoille ei mulla vaan ole käyttöä. Saisi olla jatkuvasti täyttämässä. Ehkä teen voisi tehdä kannuun ja kaataa siitä. Mutta helpompaa on käyttää reilunkokoisia mukeja.

Vierailija
18/19 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mulla on Lomonosovin teekuppeja, jotka on ihania mutta en uskalla käyttää niitä enää, etten vaan hajoita kun ne on jo aika vanhoja.

Tykkäisin kyllä paljon koristeellisemmista astioista kuin mitä Suomesta on saatavilla.

Vierailija
19/19 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huippunättejä! Mulla on lomonosovin cobalt net-teeastiasto koristeena :) ovat pyöreällä sivupöydällä jonka päällä on ruusupöytäniina jossa on pitkät ”silkki”hapsut. Sellainen venäläistyylinen. Tällainen siis https://www.lot-art.com/auction-lots/Anna-Yatskevich-Lomonosov-Imperial…