Onko joku kokeillut Valo-deittailua?
Eli tätä uutta kristillistä deittisoftaa? Kiinnostaisi, kun olen kunnon parisuhdetta etsimässä enkä yhden yön juttuja tai fwb:tä. Mietityttää vain, että pitääkö olla uskossa, että voi tonne mennä? Ja olenko sinne liian vanha vai onko viisikymppisiä siellä myös?
N49
Kommentit (11)
Ai, luulin sitä uudeksi,kun sitä mai ostettiin siihen malliin...
N49
Se valo huijaussivusto ja pelkkää rahastusta, ei pääse näkeemään mitään jos ei maksa käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen "uutta"?
Mee Happypancakeen. Siellä on paljon viisikymppisiä.
Ei käy flaksi siellä. N49.
Se äppi on kyllä uusi, ennen oli vain nettisivu.
Vierailija kirjoitti:
Se valo huijaussivusto ja pelkkää rahastusta, ei pääse näkeemään mitään jos ei maksa käytöstä.
No eihän match.comissakaan näe. Hirveet mainokset tulee mailiin, että katso ketkä sinusta tykkäävät eikä kenenkään profiilia pääse kattomaan ellei maksa.
Valo-deitti mun kuulemani mukaan EI ole uskonnollinen vaan henkinen yhteisö. SIinä on ero. Pitää kaydä tutustumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen "uutta"?
Ei käy flaksi siellä. N49.
Tämä ei ollut ap...
Ap N49
Kyllä sitä voi käyttää ilman maksuakin, mutta silloin se toimii huonommin. Tulee mainoksia väliin. En ole käynyt yksilläkään treffeillä, mutta chattailin kyllä yhdessä vaiheessa yhden kanssa. Mutta minulla on erittäin, erittäin valikoiva miesmaku (ja ei, se ei tarkoita sitä laatikkoleukalentäjäkirurgia, jonka kaikki muka valitsee, vaan ohitan ne, kun en itsekään ole sellainen tyyppi).
Sinne vaan rohkeasti! Olen löytänyt mukavaa juttuseuraa :)
N42
Minulla on 30 tykkäystä, ja itse olen yli 60 v nainen!
Ikävä kyllä tarjonta ei ole kummoinen, jos etsii kouluttautunutta fiksua miestä parisuhteeseen.
Monessa profiilissa ei ole minkäänlaista esittelyä ja selitystä, mitä siellä tekevät. Siis millaista seuraa ovat haussa. Kuvia joko ei ole tai on paljonkin, mutta eivät ole omakuvia: on kuvia autosta ja kissasta, katosta, seinästä ja kaakeleista. 🙄
Ilmeisesti paljon on miehiä seksin perässä ja varattuja; kristillisyydestä ei ole tietoakaan.
Sovellus tosiaan toimii myös ilmaisena, mutta silloin joutuu katsomaan mainoksia. Ja tykkääjäsi näkyvät vain, jos itsekin tykkäät heistä, eli saat osuman, matchin.
Mitä ihmeen "uutta"?