Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkä siirtymä aika passiin on?

Vierailija
11.10.2021 |

Jos perjantaina päätetään että tulee koronapassi niin kuinka pitkä on siirtymä aika että sen rokotteen ehtii ottaa ja hankkia passin? Kun eikös nyt ole ollut kuukausia se rokote väli ja eihän ketään voi sulkea yhteiskunnan ulkopuolelle varoittamatta.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoittamatta? Missä sä olet ollut kohta vuoden kun pssista on puhuttu?

Vierailija
2/17 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiannettu

Ei tule passia.

Ilmiannettu, tulee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se passi on paholaisen palvontaa.

Vierailija
4/17 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan siitä puhuttu että sellainen voi tulla. Mutta ei että se tulee. Sitten kun päätetään että se tulee. Niin pitää vielä olla aika jolloin se otetaan käyttöön. Esim itse olen odottanut että tarvitseeko rokotetta ottaa että tuleeko passi. Ap

Vierailija
5/17 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesti lauantaina tulee käyttöön jo.

Mutta sitä voidaan tosiaan käyttää vain niissä paikoissa, joissa rajoituksia on tällä hetkellä voimassa. Esim. joidenkin alueiden yökerhoissa 

Vierailija
6/17 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmiannettu

Ei tule passia.

Ilmiannettu, tulee

Minäkin ilmiannon ap:n

Vierailija
7/17 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikapassi? Sitäkö tarkoitit?

Vierailija
8/17 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirtymäaikapassi, mikä se on?

Vierailija
9/17 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmiannettu

Ei tule passia.

Ilmiannettu, tulee

Minäkin ilmiannon ap:n

Miksi? Näinhän se on juuri. Ap

Vierailija
10/17 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan siitä puhuttu että sellainen voi tulla. Mutta ei että se tulee. Sitten kun päätetään että se tulee. Niin pitää vielä olla aika jolloin se otetaan käyttöön. Esim itse olen odottanut että tarvitseeko rokotetta ottaa että tuleeko passi. Ap

No jos sä otat rokotteen vaan passin vuoksi, niin voi voi. Sun siirtymäaika on nyt sit siitä kiinni missä asut.

Vierailija
11/17 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos sä otat rokotteen vaan passin vuoksi, niin voi voi. Sun siirtymäaika on nyt sit siitä kiinni missä asut.

No en mä sitä muuhun tarvitse kuin että pääsen kuukauden päästä pikkujouluihin baariin. Onhan se aika törkeää jos ilmoittelematta se estetään ilman siirtymäaikaa jolloin se passi vaaditaan ja rokote otetaan. Miten se asuinpaikka vaikuttaa?

Vierailija
12/17 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en mä sitä muuhun tarvitse kuin että pääsen kuukauden päästä pikkujouluihin baariin. Onhan se aika törkeää jos ilmoittelematta se estetään ilman siirtymäaikaa jolloin se passi vaaditaan ja rokote otetaan. Miten se asuinpaikka vaikuttaa?

Kiva pikkujoulujen järjestäjille. Nyt on jo ilmoittauduttu, ja kohta jengi alkaa perumaan. En pääsekään, ei ole 2 rokotusta, sori. Jos tuli jotain kuluja, pyydä valtiolta korvausta.

Vierailija
13/17 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha kuvitella, että koronapassi tulisi käyttöön vielä tällä viikolla. Tässä maassa ei saada mitään aikaiseksi nopeasti. Aina löytyy joku ideologinen, byrokraattinen tai lainopillinen kiemura tai sitten kokoustetaan kokoustamisen ilosta, kun ei muutakaan osata.

Vierailija
14/17 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä vasta tajusin, miksi Mariini juhli niin huolella. Se tiesi, että kohta ei rokottamattomana pääse baariin!

Vierailija
15/17 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha kuvitella, että koronapassi tulisi käyttöön vielä tällä viikolla. Tässä maassa ei saada mitään aikaiseksi nopeasti. Aina löytyy joku ideologinen, byrokraattinen tai lainopillinen kiemura tai sitten kokoustetaan kokoustamisen ilosta, kun ei muutakaan osata.

Ravintolat voi silti sulkea tältä syksyltä. Luuletko että kaikki alle 30-vuotiaat miehet kirmaa nyt hakemaan piikin, että pääsee baariin? Se on taas kotibileiden aika. 

Vierailija
16/17 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siitä jo pitkään puhuttu. Ihan oma moka, jos ei ole rokotetta ottanut ajoissa, vaikka tarjolla on ollut. Sitten ei vaan mene sellaiseen paikkaan, missä rajoitukset on. Ei baarissa käyminen ole mitenkään pakollista tai mikään perusoikeus. Ruokakauppaan on pakko kaikkien päästä, baariin ei. Jos on valinnut olla ilman rokotuksia, niin nyt sitten elää sen mukaan.

Vierailija
17/17 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan siitä jo pitkään puhuttu. Ihan oma moka, jos ei ole rokotetta ottanut ajoissa, vaikka tarjolla on ollut. Sitten ei vaan mene sellaiseen paikkaan, missä rajoitukset on. Ei baarissa käyminen ole mitenkään pakollista tai mikään perusoikeus. Ruokakauppaan on pakko kaikkien päästä, baariin ei. Jos on valinnut olla ilman rokotuksia, niin nyt sitten elää sen mukaan.

Ilmoittauduin pikkujouluihin, koska ei ole esteitä mennä. Nyt se estetään passilla, johon ei anneta siirtymäaikaa. Olen odottanut koko kesän tarvitseeko ottaa rokotetta ja ollut valmis ottamaan heti jos passista päätetään että se tulee. Nyt siitä ei olla päätetty , mutta samaan aikaan ollaan ottamassa käyttöön. Todella ihmeellinen ratkaisu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi