Ilahtuisitko, jos saisit lipun Celine Dionin konserttiin?
Ajattelin ostaa ystävälle ja itselle liput Hartsulle, kun ystävä täyttää 50v.
Kysymys lähinnä saman ikäluokan ihmisille.
Kommentit (16)
EI hyvä. Sama kun tuputtaisit jotain uskontoa. Mee yksin.
En ilahtuisi. Ei ole ollenkaan mun juttu. Mä antaisin lipun jollekin, joka siitä tykkää ja kuuntelee. Kuten naapurin 30 vuotiaalle tytölle.
Itse olen 49 ja Evanescensen liput ostin ja Ed Sheeranin.
En haluaisi mennä potentiaalisiin koronahönkijäisiin.
Okei, ei siis ole hyvä idea. Celine on kuitenkin yksi maailman menestyneimmistä laulajista ja lähipiirissäni monet pitävät hänestä. Mutta näköjään yleinen mielipide on täällä toinen.
Vierailija kirjoitti:
Okei, ei siis ole hyvä idea. Celine on kuitenkin yksi maailman menestyneimmistä laulajista ja lähipiirissäni monet pitävät hänestä. Mutta näköjään yleinen mielipide on täällä toinen.
Kai sä nyt tiedät tykkääkö sun ystäväs siitä? :D
Toisekseen, että onko tismalleen samana päivänä kun ne synttärit? Jos on niin silloinkin harkitsisin. Hänellä saattaa olla omiakin suunnitelmia.
En edes menisi, vaikka saisin liput. Hän on kylmä.
En todellakaan ilahtuisi, kamala noita-akka.
Jos tiedät että ystäväsi tykkää Celinestä niin ehdottomasti hyvä lahja. Jos taas ei hänen tyyli iske niin sitten ei varmasti kannata. Odotan itse innolla keikkaa, maailman parhaita elossa olevia naislaulajia!
En itse ostaisi lippuja, mutta ilahtuisin kyllä lahjasta ja nimen omaan siitä, että lähtisin ystävän kanssa viettämään laatuaikaa.
Pitäisin henkilökohtaisena vihtuiluna. Sori kun pitää käyttää kierto-ilmaisua.
Minä kyllä, hyvä kaverini taas antaisi sen minulle, koska inhoaa Celine Dionia. En fanita, mutta voisin kuunnella jos ilmaiseksi pääsisin, lippua en itse ostaisi. Eli Celine on ok, sellainen jonka tullessa radiosta en vaihda kanavaa, mutta en häntä tietoisestikaan kuuntele.
En ilahtuisi. Celinellä on kolho ääni.