Miksi täällä blokataan kun vaatii Selänne ketjujen poistoa??
Modeilla jotain Selänteitä vastaan? Miksi heitä saa haukkua?
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:23"]Joku ehkä ilmoitti asiattomaksi? Oletko itse ilmoittanut noita ketjuja asiattomiksi? Modethan eivät siis lue tätä palstaa, vain asiattomiksi ilmoitetut tekstit.
[/quote] olen ilmoittanut, useammankin viestin niistä keskusteluista. Sitten tulikin bannia itselle?
Heitä saa ruotia kun ovat julkkiksia. Alatyylin kommentteja en ole huomannut?
Sirpa nyt oli vähän tuubassa, olis jättänyt parit drinkit väliin.
Minä taas en ymmärrä, mikä Selänne-fanaatikko täällä riehuu, ettei Selänteistä saa sanoa ikinä mitään? Kaikki Selänne-ketjut pitäisi kai ihan periaatteesta poistaa? :D
Itseäni ei koko jääkiekko ja Selänteen perhe voisi vähempää kiinnostaa, mutta olen vain AV:llä monta kertaa enemmän huomattavasti enemmän "MIKSI SELÄNTEITÄ HAUKUTAAN, ÄLKÄÄ PUHUKO SELÄNTEISTÄ, OLKAA HILJAA KATEELLISET RUOJAT" -ketjuja ja viestejä kuin varsinaisesti Selänteitä haukkuvia. Hämmentävää.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:29"]Heitä saa ruotia kun ovat julkkiksia. Alatyylin kommentteja en ole huomannut?
Sirpa nyt oli vähän tuubassa, olis jättänyt parit drinkit väliin.
[/quote] jaa, että alatyylisiä juttuja ei saa kirjoittaa mutta muuten saa suoltaa kyllä ties minkälaista törkyä? Voi jösses.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:34"]Minä taas en ymmärrä, mikä Selänne-fanaatikko täällä riehuu, ettei Selänteistä saa sanoa ikinä mitään? Kaikki Selänne-ketjut pitäisi kai ihan periaatteesta poistaa? :D
Itseäni ei koko jääkiekko ja Selänteen perhe voisi vähempää kiinnostaa, mutta olen vain AV:llä monta kertaa enemmän huomattavasti enemmän "MIKSI SELÄNTEITÄ HAUKUTAAN, ÄLKÄÄ PUHUKO SELÄNTEISTÄ, OLKAA HILJAA KATEELLISET RUOJAT" -ketjuja ja viestejä kuin varsinaisesti Selänteitä haukkuvia. Hämmentävää.
[/quote] tässä onkin kyse siitä, että tiettyjä ihmisiä saa tällä palstalla surutta ruotia, mutta toisista ei saa sanoa yhtä sanaa, kun heti poistetaan. Reilua? Not.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:37"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:34"]Minä taas en ymmärrä, mikä Selänne-fanaatikko täällä riehuu, ettei Selänteistä saa sanoa ikinä mitään? Kaikki Selänne-ketjut pitäisi kai ihan periaatteesta poistaa? :D Itseäni ei koko jääkiekko ja Selänteen perhe voisi vähempää kiinnostaa, mutta olen vain AV:llä monta kertaa enemmän huomattavasti enemmän "MIKSI SELÄNTEITÄ HAUKUTAAN, ÄLKÄÄ PUHUKO SELÄNTEISTÄ, OLKAA HILJAA KATEELLISET RUOJAT" -ketjuja ja viestejä kuin varsinaisesti Selänteitä haukkuvia. Hämmentävää. [/quote] tässä onkin kyse siitä, että tiettyjä ihmisiä saa tällä palstalla surutta ruotia, mutta toisista ei saa sanoa yhtä sanaa, kun heti poistetaan. Reilua? Not.
[/quote]
No onhan se epäreilua tietysti, mutta minusta ratkaisu ei ole se, että kaikkia aletaan sensuroida yhtä lailla. Ei muuten tule heti mieleen yhtään varsinaista julkkista, jota käsittelevät ketjut poistettaisiin heti. Paitsi bloggaajat ja Katja Hänninen.
Teemu on legenda! Ja tehnyt paljon hyväntekeväisyyttä,toista yhtä hyväsydämmistä saa etsiä! Kohtelee kaikkia ihmisiä todella hyvin, on nöyrä ja hyvä esikuva nuorille! Sirpa harvinaisen fiksu ja jalat maassa,kun vertaa muihin urhelijoiden vaimoihin!Suurin osa julkisuushakuisia tyrkkyjä,jotka haluaa näyttää että rahaa on. Ja Teemu on yksi Suomen tunnetuimmista henkilöistä, ja aina muistanut haastatteluissa kiittää Suomea, perhettä ja läheisiään. Ja mitä linnanjuhliin tulee,hyvin käyttäytyivät molemmat. Kyllä siellä näkyi monella tärkeällä henkilöllä epäsiisteyttä ja todella monet jäivät juttelemaan presidenttiparille! Kyllä nykypäivänä on naurettavaa edes takertua mihinkään etikettisääntöihon. Kun suurimmalla osalla ihmisitä tuntuu olevan ne arkielämän "etikettisäännöt" ja käytöstavag ohan hukassa!
Joku ehkä ilmoitti asiattomaksi? Oletko itse ilmoittanut noita ketjuja asiattomiksi? Modethan eivät siis lue tätä palstaa, vain asiattomiksi ilmoitetut tekstit.