Luulin olevani homo...
... Mutta nyt on pari viikkoa vaivannut ihan järkyttävä kyrvänhimo (näin karkeasti sanottuna)!! Olen ihan shokissa, 35v elänyt siinä uskossa ettei miehissä ole mitään vetovoimaa ja nyt iski tällanen munahaukkuus. Mitä hittoa!! Voiko seksuaalisuus vaan "muuttua" näin yhtäkkiä? Naisista tykkään kyllä edelleen. Vanheneminen? Hormonit? Vaihdevuodet!? Oon ihan hämilläni, katselen kaduilla jotain partaveikkoja pöksyt vinkuen kun ennen olisin tuhahtanut vain ja jatkanut matkaa. Huolestuttaa että aivoissa on tapahtunut jotain vakavaa kun näin nopeasti tulee tällasia taipumuksia :(??
Kommentit (9)
Luulin olevani homo... mutta nyt haluankin Marit Björgeniä. Ei siis syytä huoleen.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 01:41"]
Joskus biseksuaalien homopuoli voi olla vuosia alitajunen.
[/quote]
Tai heteropuoli.
En ole siis tosiaan koskaan pitänyt maskuliinisia ihmisiä viehättävinä ja penis on ollut aina ällöttävä... Biseksuaalisuudessa ei olisi mielestäni mitään huonoa, laajentaispahan vähän tätä tarjontaa, mutta tää yhtäkkisyys järkyttää vaan niin suuresti! Mutta kai tää nyt sit vaan on normaalia? Ei kyllä siltä tunnu :s tuntuu siltä kuin olisin jotenkin muuttunut ihmisenä ihan täysin.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 01:50"]Ootko jo kokeillu?
[/quote]
En ole. Eilen baarissa tanssin yhden miehen kanssa ja olisin vain halunnut repiä sen mukaani ja tehdä sille vaikka ja mitä. Tuntui että sekoan kun oli niin vieras fiilis! Olisin varmaan vienytkin sen himaan jos en olisi ollut kaverin kanssa liikenteessä, mitähän sekin ois tykännyt, kun oon niin tätä homoutta sille "tyrkyttänyt" (hänen mukaansa). Oisko tää joku biologinen kello? Joku perheenperustamisjuttu :D? Äh, niin omituista... Nyt on kyllä just sellanen fiilis että ens vkl meen kyllä yksin baariin ja nappaan jonkun kainaloon, saanpahan sitten testattua että rajottuuko nää himot vaan johonkin mielikuviin.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 01:59"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 01:50"]Ootko jo kokeillu? [/quote] En ole. Eilen baarissa tanssin yhden miehen kanssa ja olisin vain halunnut repiä sen mukaani ja tehdä sille vaikka ja mitä. Tuntui että sekoan kun oli niin vieras fiilis! Olisin varmaan vienytkin sen himaan jos en olisi ollut kaverin kanssa liikenteessä, mitähän sekin ois tykännyt, kun oon niin tätä homoutta sille "tyrkyttänyt" (hänen mukaansa). Oisko tää joku biologinen kello? Joku perheenperustamisjuttu :D? Äh, niin omituista... Nyt on kyllä just sellanen fiilis että ens vkl meen kyllä yksin baariin ja nappaan jonkun kainaloon, saanpahan sitten testattua että rajottuuko nää himot vaan johonkin mielikuviin.
[/quote]
Haluutko siis nussia vai saada kullia? Kerro kaikki irstaat jutut mitä haluut!
Olet biseksuaali.