Mistä rintojen äkillinen kasvu voi johtua?
Eli olen siis 20-vuotias nainen, jolle on iskenyt vähän outo ongelma. Rintani ovat kasvaneet ihan huomattavasti parin kuukauden aikana. Ennen käytin 75c kokoisia rintaliivejä, mutta olen joutunut ostamaan isompia, sillä rinnat pursuavat kuppien yli. Mitään erikoista painonnousua ei ole ollut eivätkä rinnat tunnu kipeille tai tunnu turvonneille. Kumminkin pelottaa että voiko jokin sairaus aiheuttaa tämmöistä?
Kommentit (5)
Raskautta en usko mahdolliseksi, olen käyttänyt ehkäisyrengasta jo muutaman vuoden, eikä ole mitään muitakaan raskauteen viittaavia oireita.
Aivokasvainkin varmaan oireilisi muutenkin kuin tissien paisumisella, mutta ei sitä koskaan tiedä :)
Ap
Mulla on vähän sama "ongelma". Pari kuukautta sitten mulla turposi rinnat samaan tyyliin kuin ovuloinnin aikaan normaalisti, mutta toisinkuin useimmissa kierroissa missä ne kuukautisten alettua taas pienenee, niin nyt ne on jäänyt sellaisiksi pulleiksi hyytelöpalloiksi. Ei arista, mutta tuntuu käteen ihan erilaiselta ja täyttää kupit paremmin kuin ennen. Nyt siis toinen kuukausi menossa ja useampi raskaus testi takana ja kaikki negatiivisia.
Ikää mulla 22- vuotta.
Todella erikoista minusta, vaikke pistä pahakseni kun pieni rintainen olen...
Raskaus.