Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on mielestäsi paras syväpuhdistava shampoo?

Vierailija
06.12.2014 |

Mä oon käyttänyt nyt Dermosilin syväpuhdistavaa. Mutta hinta on ollu aika kallis mun mielestä 5,20€/250ml.

Kerran oon kokeillu Herbinan syväpuhdistavaa shampoota. Siihenkin olin tyytyväinen, mutta harmi vaan en oo löytäny sitä nyt taas mistään. :-/

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 23:20"]Miksi käytät syväpuhdistavaa? Tahdotko tuuheat puhtaat hiukset ja muotovaahtorippeet pois? Koita Fairya! Halpaa, hyvää, toimii!! T: Kampaaja
[/quote]
Toimiiko todella? O_o

Vierailija
2/10 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 23:20"]Miksi käytät syväpuhdistavaa? Tahdotko tuuheat puhtaat hiukset ja muotovaahtorippeet pois? Koita Fairya! Halpaa, hyvää, toimii!! T: Kampaaja
[/quote]

Et taida olla aito ammattilainen.
http://yle.fi/uutiset/astianpesuaineella_tukka_puhtaaksi_asiantuntijat_eivat_suosittele/6765618

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoita mihin tahansa shampooseen 2 tl ruokasoodaa ja hiukset puhdistuvat sillä.

Vierailija
4/10 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Herbina on kyllä hyvää. Ostin sitä halpakaupasta ja tosi tehokasta. Puolet kampaamotuotteiden hinnasta.

Vierailija
5/10 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutinen! Et tarvitse shampoota. Ensin peset hiusten luonnollisen rasvan pois ja sitten ihmettelet kun ne rasvoittuvat liikaa, ja taas on pestävä? Sinua on huijattu 6-0 ostamaan tarpeettomia shampoita ja hoitoaineita.

Vierailija
6/10 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herbina loistavaa mutta itse käytän lähinnä värijäämien poistamiseen niin voi toki olla että ei kaikille sovi yhtä hyvin. Täällä sitä löytää silloin tällöin sokkarilta, ei aina, mutta sitten kun näkyy niin ostan pari putelia aina varastoon.

Vierailija
7/10 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7, oletko ikinä nähnyt hiuksia joita ei ole pesty puoleen vuoteen? Jos olet, ihmettelen kovasti. Minulla kävi kerran asiakas joka kertoi ettei ole pessyt. Talia oli laatoittain ja latvakin melkein litisi rasvasta. Kyllä se päänahka kaipaa "kuorintaa" siinä missä naamakin. Ihoa se on. Se ylimääräinen rasva ei sieltä lähde kuin pesemällä. Hiuksia ei saa vain pestä liian usein niinkuin naisilla on yleensä tapana ja siksi hiukset rasvoittuvat kun päänahka joutuu tuomaan rasvaa kokoajan nahalle uudestaan. Kierre on valmis ;)

Vierailija
8/10 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Four reasons

Vierailija
9/10 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käytät syväpuhdistavaa? Tahdotko tuuheat puhtaat hiukset ja muotovaahtorippeet pois? Koita Fairya! Halpaa, hyvää, toimii!! T: Kampaaja

Vierailija
10/10 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän