Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko useammin mennyt Tinder treffeille ajatuksella "annan jo heti tänään" mutta et sittenkään antanut, vai päätit olla etukäteen antamatta...

Vierailija
10.10.2021 |

Miten on

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä antanut. Ei ole vaatinut mitään erillistä päätöstä. Toki tiesin, etten tule mistään hinnasta antamaan "ekoilla" vaikka itse Jesus olisi vastassa. 

Vierailija
2/5 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse Tinderiä kokeillut, mutta tuttu 27v nainen kertoi hauskan jutun:

Oli jatkot venyneet kaverinsa kanssa aamuun ja kun molempia alkoi panettamaan, niin laittoivat Tinderiin etäisyydeksi 5km tms ja swaippailivat miehiä.

Saivat sitten yhden miehen tulemaan paikalle, mutta tämä mies oli ollut niin ihmeissään tilanteesta että oli juonut yhden juoman ja lähtenyt takaisin kotiinsa. Mies olisi päässyt siis panemaan kahta kaunista naista, mutta tilanne vaan oli hänelle liikaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole itse Tindepriä kokeillut, mutta tuttu 27v nainen kertoi hauskan jutun:

Oli jatkot venyneet kaverinsa kanssa aamuun ja kun molempia alkoi panettamaan, niin laittoivat Tinderiin etäisyydeksi 5km tms ja swaippailivat miehiä.

Saivat sitten yhden miehen tulemaan paikalle, mutta tämä mies oli ollut niin ihmeissään tilanteesta että oli juonut yhden juoman ja lähtenyt takaisin kotiinsa. Mies olisi päässyt siis panemaan kahta kaunista naista, mutta tilanne vaan oli hänelle liikaa :D

Jep, ekalla tapaamisella harvoin syntyy luontevaa tunnelmaa vaikka kuinka olisi kaksi kaunista naista.

Vierailija
4/5 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään periaatetta olla saamatta seksiä vaikka ekana iltana, jos siltä tuntuu. Käytännössä ei vaan ikinä tunnu. Ei siksi etten seksistä pitäisi, ennemmin päinvastoin. Pidän siitä niin paljon, että haluan nauttia jo ensimmäisestä kerrasta. Ja siihen nautintoon kuuluu ehdottomasti mielenkiinto ja intohimo kyseistä ihmistä kohtaan, ei vain seksin harrastamista jonkun, kenen tahansa kanssa, vaikka tämä sitten jälkeenpäin osoittautuisi mukavaksi/taitavaksi/hyväksi tulkitsijaksi tilanteessa. Haluan himoita sitä miestä, en "sammuttaa" himojani vieraan kanssa. Merkittävä ero.

Vierailija
5/5 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ei, ehkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi