Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävetkää aikuiset ihmiset

Vierailija
06.12.2014 |

kamalaa kielenkäyttöä linnanjuhlien vieraista. huh ja huh!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ollut täältä palstalta pois nyt n. 2kk ja kun palasin, tuntuu siltä, että tänne on tehnyt joukkohyökkäyksen joku oikeasti vähä-älyisten äänekäs apinalauma. Onko näin?

Vierailija
2/9 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 22:02"]

Mä olin ollut täältä palstalta pois nyt n. 2kk ja kun palasin, tuntuu siltä, että tänne on tehnyt joukkohyökkäyksen joku oikeasti vähä-älyisten äänekäs apinalauma. Onko näin?

[/quote]

Ihan sama meno oli viime vuonna tähän aikaan, mitä nyt muistelen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 22:02"]

[/quote]

Mä oon ollut täällä ehkä n. 5 vuotta, ja aina täällä on aika mautonta settiä ollut.

Vierailija
4/9 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs olet kirjoittajien iät selvittänyt?

Vierailija
5/9 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen palstaillut tämänvuoden helmikuusta lähtien, ero on huomattava. jos silloin olisi näin paljon haukuttu ilkeilty ja vittuiltu kuin nykyään tehdään, en todellakaan olisi jäänyt palstailemaan. muutos tapahtui joskus alkukesästä, silloin puhuttiin johtuvan koulun kesälomasta kun teinit palstailee. vaan eipä meno ole vielläkään muuttunut. nykymeno palstalla on kamalaa!

Vierailija
6/9 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nainen ei pysty käsittelemään tätä keskustelunaihetta objektiivisesti niin ette koskaan pysty ymmärtämään miksi naiset eivät ole johtoasemissa ja miehet ovat   

Vierailija
7/9 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisten käyttäytyminen on ihan samaa kuin koulukiusaajien suhteen!!!!! 

kukaan ei uskalla sanoa sanaakaan huonoa käyttäytymistä kohtaan..... 

sen voi käsittää siten että kyseessä onkin hiljainen hyväksyntä... 

Vierailija
8/9 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänää on kyllä ollut harvinaisen paljon tyhmiä aloituksia.

Vierailija
9/9 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen vähentänyt palstailua ihan syksyn aikana huomattavasti.

Porukka on mennyt paljon tylymmäksi enkä jaksa lukea niitä ainaisia ja samoja haukkumisaiheita. Joskus on vaikea löytää sieltä seasta niitä oikeita keskusteluja ja jos niitä on niin ne jää hyvin lyhyiksi.

Täälä on joku joka käy fiksusti kommentoimassa joka ketjuun sen vanhimman ammatin työntekijän nimityksen, oli aihe sitten mikä hyvänsä.

Tänään pitkästä aikaa palstalla ja eipä ole ollu ikävä. Yhtään linnanjuhla keskustelua en ole avanut enkä avaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi