Millainen ihminen valittaa siitä, kun kaupat alkavat poistamaan maskisuosituksiaan ja muitakin koronarajoituksiaan?
Kun luin kauppojen koronarajoitusten poistosta kertovia uutisia, niin uutisten kommenttiosioissa oli mm. sellaisia kommentteja, että "No, minäpä en sitten enää asioikaan fyysisesti kaupassa, vaan tilaan kaiken kotiinkuljetuksella netistä. En todellakaan asioi enää sitten fyysisesti, kun kaikki pärskivät kaupassa vapaasti ilman maskia."
ja
"Menen vain sellaiseen kauppaan, joka pitää maskisuosituksen voimassa. En mene sinne maskittomien pärskijöiden sekaan."
Siis en todellakaan ymmärrä tuollaisia kommentteja! Mikä siinä on niin kamalaa, kun kaupat palaavat normaaliin?
Tuohon jälkimmäiseen kommenttiin voin sanoa, että kun aikaa menee tarpeeksi eteenpäin, niin onnea vain sellaisen kaupan etsintään, josta se maskisuositus sitten enää löytyy.
Kommentit (5)
Minun valintani on kauppa, joka muuttaa maskisuosituksen sellaiseksi, että masi vaaditaan vain rokottamattomilta.
Oikeasti, joillekin paluu normaaliin ottaa todella koville. On luulotautisia ja itsekkäitä vanhempia ihmisiä, jotka kuvittelee muiden vastaavan heidän oman terveytensä suojelusta. Ei ole ennenkään vastannut.
Vierailija kirjoitti:
Minun valintani on kauppa, joka muuttaa maskisuosituksen sellaiseksi, että masi vaaditaan vain rokottamattomilta.
Oikeasti, joillekin paluu normaaliin ottaa todella koville. On luulotautisia ja itsekkäitä vanhempia ihmisiä, jotka kuvittelee muiden vastaavan heidän oman terveytensä suojelusta. Ei ole ennenkään vastannut.
Samaa ihmetellyt koko pandemian ajan. Vallalla on omituinen terveyssosialismi, missä hysteerikot vaativat muita suojelemaan itseään sen sijaan, että suojaisivat itseään. Ihmeen vähän tuota ajatusmaailmaa on kyseenalaistettu.
Jos pelottaa voi käyttää maskia aivan vapaasti, muiden rokotukset ja maskit heidän oma asia. Etenkin jos ja kun asiantuntijat ja viranomaiset katsovat rajoitusten purkamisen olevan ok. Vaihtaa sitten vaikka järeän maskin ja sadetakin sekä hanskat niin on itse turvassa ja muut saa elää omaa elämäänsä rauhassa
Terveyssosialismi alkaa muistuttaa terveysterrorismia. Rokotetut on odottaneet ihan tarpeeksi paluuta normaaliin. Maskit on ensimmäinen asia, josta pitää luopua. Se ei tarkoita terveestä varovaisuudesta luopumista.
Onneksi on olemassa kauppakassi palvelu... välttyy typeriltä kanssa ihmisiltä...