Sinä, jonka autoa tänään kolhaisin parkkipaikalla, anteeksi
Huomasin kyllä. Tilanteeni oli vaikea. Oma rotkuni ei ole niin herkkä kolhuille ja kiireisenä puhelimeen puhuessa en osannut olla kylliksi tarkka.
Täydellisessä maailmassa me kaikki olisimme puhtaita ja viattomia koska meillä olisi aikaa keskittyä toimiimme. Täällä väliaikaisesta kiireen maailmassa meillä voi olla tuhat asiaa, sairas lapsi, sairastunut collega tai tärkeä projekti joka vaatii huomiota. Vahinkoja sattuu.
Näin että autosi oli hyvin pidetty ja siisti, vastapesty- olen todella pahoillani.
Onneksi kuitenkin kenellekään ei käynyt kuinkaan, se kaikkein tärkeintä, saamme olla terveinä.
Oma päiväni oli ehkä hieman tavallista raskaampi ja huomiokykyni muualla, toivottavasti saat autosi pikaisesti kuntoon!
Terveisin epätäydellisyytensä (ja kolhunsa) myöntävä kanssa-autoilijasi
Kommentit (16)
Et saa anteeksi, koska et jättänyt yhteystietojasi. Idiootti.
Minä peruutin kerran parikymppisenä parkkipaikalla täysillä takana olevan auton etupuskuriin.
Ei ollut edes hyvin pidetty auto, mutta jätin silti yhteystietoni ja korvasin vahingon.
Näissä tilanteissa jätetään yhteystiedot, itsekin olen jättänyt. Muu on vastuuseen tottumattoman ihmisen eli lapsen toimintaa.
Yrititkö saada rauhan omatunnollesi tunnustamalla asian nimettömänä? Sitä ei saa näin.
i will hunt you down and gut you like a fish
Meneekö sulla samoilla tekosyillä peräänajot, punaisiin päin ajot, koiran kakkaan astumiset, kenkien unohtuessa ulos lähtiessä.
Sairasta kollegaa on hyvä syyttää. 🤣
Tosta lähti viimisetki pisteet 0/5.
Ihana että ihmiset osaa pyytää anteeksi virheistään!
Tulee molemmille osapuolille hyvä mieli vaikka se vahinko onkin tapahtunut.
Inhottavaa että jotkut lähtevät tässäkin nimittelemään kuten alempana joku väitti idiootiksi sitä joka osasi anteeksi pyytää.
Tässäkin aplla ollut iso auto joka ei ehkä niin helposti pysähdy mutta sitäpä ei moni näistä parkkipaikkoja kolhuttomista prinsessoista osaa ajatella. Voimia AP sinne.
Vierailija kirjoitti:
Näissä tilanteissa jätetään yhteystiedot, itsekin olen jättänyt. Muu on vastuuseen tottumattoman ihmisen eli lapsen toimintaa.
Juu, toki, jos on vakuutukset kunnossa. Jotenkin veikkaisi, että monella paikalta karkaajalla ei ole...
Vierailija kirjoitti:
Hei ihana suomimies 😊 miksi tyytyisit johonkin vitunsäälittävään, rumaan, lörtsypilluiseen suomilahnaan, kun voit saada minut ❤️🤭 he ovat niin säälittäviä jämiä 😁
Jos on iso vehje, sellaista kuin lörtsypillu ei ole olemasskaan. Nuo on pienimunaisten ongelmia.
Saat anteeksi, se on vain materiaa.
Olet, ap, syyllinen, eikä tänne tunnustaminen puhdista mitään. Kärsit joko pelkurina kuolemaasi asti, tai tunnusta ja sovi asia kasvotusten.
Omani auto tuli kolhituksi viime talvena uimahallin parkkipaikalla. Takakulmaan oli törmätty ja lasi rikki takalampusta ja puskuri halki.
Kyllä silloin itketti kun se puskuri oli painunut takarenkaaseen ja autolla ei voinut ajaa ja aamulla oli töihinmeno toiselle paikkakunnalle.
Nyt kun lukee tuon toisen näkökannan että ei se törmääjäköön sitä pahuuttaan tee vaan aina on syy jota me uhrit ehkä emme voi tietääkkään niin se oma viha laantuu ja osaa ajatella sitten myös sen toisen osapuolen kannalta.
Toivottavasti siellä nyt kaikki hyvin ja myös lapsi ja kolleeka terveinä.
Ihanaa illanjatkoa teille.
Voi luoja, pala helvetissä! Olen menettänyt perheenjäseniä, joutunut väkivallan kohteeksi ja minut on yritetty kuristaa, mutta jos kosketkin autooni... Toivottavasti jäät kiinni.
Aamen