Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kaunis (länsi-)Herttoniemi!
10.10.2021 |
Kävin siellä suunnilla ensimmäisen kerran elämässäni (en ole edes pk-seudulta, mutta melko paljon siellä toisinaan liikkunut) ja olin aivan hämmentynyt, että tuollainen ihana alue jäänyt tsekkaamatta! Erityisesti se "vanha" Herttoniemi.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Niin on, siellä on kaunista.