Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, pidätkö vanhan ajan työmiesten kroppia viehättävinä?

Vierailija
10.10.2021 |

Eli puhutaan miehistä jotka tekevät koko päivän ruumiillista työtä.

Kroppa siis on erittäin hoikka ja jäntevä. Alhainen rasvaprosentti eikä isoja lihaksia.

kts. tosielämän kuvat vanhan ajan työmiehistä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynainen haluaa ison miehen. Joko atleettisen raamikkaana tai nallekarhuna. Usein koska nainen on itse iso ja naisella on pakkomielle vertailla kokoaan mieheen, ja naisella on kummallinen illuusio siitä että hän on miehen vartalon uloke johon muutkin häntä vertaavat.

Työmies ei tietenkään ole kumpaakaan noista. Pitkäkestoisessa rasituksessa sekä isot lihaksen että korkea rasvaprosentti ovat haitaksi, koska ne syövät energiaa ja happea.

Vierailija
2/3 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli/on samanlainen kroppa kuin vanhan ajan työmiehillä.

Ainoa palaute mitä olen kuullut että olenpas hoikka ja mahdanko syödä riittävästi. Kun olin pari vuotta masentunut, olin työttömätön ja liikkumaton ja söin karkkia päivittäin, naisten mielestä näytin paremmalta. BMI kolkutteli jo ylipainon rajoja kun olin yhä naisten mielestä hoikka.

Palautteen antajat eivät itsekään olleet mitään fitnessnaisia. Urheilulliselta naiselta en koskaan saanut tuollaista palautetta että olisin liian hoikkka.

Olen mieluummin terve kuin naisten mielestä hyvännäköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykynainen haluaa ison miehen. Joko atleettisen raamikkaana tai nallekarhuna. Usein koska nainen on itse iso ja naisella on pakkomielle vertailla kokoaan mieheen, ja naisella on kummallinen illuusio siitä että hän on miehen vartalon uloke johon muutkin häntä vertaavat.

Työmies ei tietenkään ole kumpaakaan noista. Pitkäkestoisessa rasituksessa sekä isot lihaksen että korkea rasvaprosentti ovat haitaksi, koska ne syövät energiaa ja happea.

Olen nainen eikä minua kyllä haittaa ollekaan, jos mies on sirompi/hoikempi/kevyempi kuin minä. Olen sellaisten kanssa ollutkin. Minusta paras koko miehelle on kuitenkin lähellä omaa kokoani, eli pituutta saisi olla ihanteellisesti 170 cm eli saman pituinen kuin itse olen. Samalla pituustasolla olevaa on niin kivaa ja helppoa pussailla ja halailla. Harmi vain, että ne harvat tuon pituiset, joita minulla on ollut, ovat olleet kaikki narsistisia.