Olitko viikonlopun selvinpäin?
Kommentit (23)
Ollut jo muutaman vuoden mutta nyt on alkanut tuntua siltä että taidan käydä ensiviikolla Alkossa.
Selvin päin oleminen on yliarvostettua.
Olin viikonlopun selvinpäin kun vasta perjantaina alkoi krapula hellittää sunnuntai-keskiviikko viihtymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli vetää perseet.
Olin vähällä ostaa kaupasta sunnuntai kaljat. Ehtii tässä vieläkin jos päätän lopettaa selvää leikkimisen.
En oikein tykkää viinan tai viinin mausta ja kaljaa joutuu juomaan aina niin paljon jotta kolahtaa. Olisiko jotain hyvää drinkkiä vaikka jossa ei viina maistu mutta jota ei tarvitse juoda ihan sikana että humaltuu?
Vierailija kirjoitti:
En oikein tykkää viinan tai viinin mausta ja kaljaa joutuu juomaan aina niin paljon jotta kolahtaa. Olisiko jotain hyvää drinkkiä vaikka jossa ei viina maistu mutta jota ei tarvitse juoda ihan sikana että humaltuu?
sinulla on liian korkea toleranssi jos ei kalja kolahda, viinaan siirtymällä pahennat vain ongelmaasi.
Kävin eilen maltillisella baarikierroksella ystävän kanssa. Teki hyvää nähdä ihmisiä ja höpötellä. En voi sanoa että kaduttaisi, edellisestä kerrasta en edes muista miten kauan.
Vierailija kirjoitti:
Otan aina pari. En enempää.
On täysin turhaa juoda vain pari. Alkoholin väärinkäyttöä tuollainen.
Selvinpäin olin viikonlopun. Edellinen selvä viikonloppu on melkein vuoden takaa. Ja mikä jännä juttu tässä on.. ei ole tehnyt ollenkaan mieli kaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan aina pari. En enempää.
On täysin turhaa juoda vain pari. Alkoholin väärinkäyttöä tuollainen.
Samaa mietin parikymppisenä. Nyt nelikymppisenä osaa nautiskella.
Olen selvinpäin viikonloppuna jos olen töissä. Yleensä en. Toistaiseksi elämä ja työt sujuvat mutta täytynee vähentää kohtapuoliin kun ikääkin kertyy. Kuuntelen myös Irwiniä humalassa.
En ollut. Meni piriä pilveä ja viinaa. Nyt jaksaa taas töissä raataa tunnollisena.
Vierailija kirjoitti:
Olen selvinpäin viikonloppuna jos olen töissä. Yleensä en. Toistaiseksi elämä ja työt sujuvat mutta täytynee vähentää kohtapuoliin kun ikääkin kertyy. Kuuntelen myös Irwiniä humalassa.
Tuo irwinin kuuntelu on huolestuttavaa. Saako tuollaiseen ongelmaan edes apua?
Viimeksi join 2 vuotta sitten sauna oluen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo irwinin kuuntelu on huolestuttavaa. Saako tuollaiseen ongelmaan edes apua?
Ei siitä voi parantua.
En, enkä ole nytkään. Tosin huomenna vapaapäivä.
Itse olin ensimmäistä kertaa kesän jälkeen.Ajattelin olla koko loppuvuoden..