Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on ylipainoa, joka pitäisi laihduttaa. Kuinka paljon voi laihduttaa ilman että vatsanahka jää roikkumaan?

Vierailija
10.10.2021 |

Onko kokemusta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enintään 10 kg jos sitäkään.

Vierailija
2/9 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se selviää varmaan vain kokeilemalla. Ja toki sillä nahkalla kestää aikaa palautua. En itse ole ollut koskaan ylipainoinen, mutta 2 lasta on. Ja silloin tietenkin venyi huimasti, kun muuten olen vyötäröltä tosi kapea. Mutta hyvin on vuosien aikana palautunut, arpia vähän tuli. Mutta näkyvää löysää ei jäänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yksilöllistä. Itselläni nahka roikkuu aivan missä tahansa painossa.

Vierailija
4/9 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän iästä. Alle 35-vuotiaana nahka tuskin jää roikkumaan, jos laihdut max. kilon kuussa, vaikka kokonaislaihdutusmäärä olisi 50 kg.

Vierailija
5/9 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan kudostyypistäsi, eli ihon kyvystä palautua, siitä, kuinka kauan olet ollut ylipainoinen, ja kuinka nopeasti painoa pudotat. Hitaampi painonpudotus antaa kudoksille enemmän aikaa sopeutua muutokseen.

Vierailija
6/9 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan iästä, laihdutusnopeudesta ja kudostyypistä. Itse laihdutin kolmekymppisenä 28 kg n. 1,5 vuodessa, ja roikkuvaa nahkaa ei jäänyt yhtään.

Vierailija
7/9 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän iästä. Alle 35-vuotiaana nahka tuskin jää roikkumaan, jos laihdut max. kilon kuussa, vaikka kokonaislaihdutusmäärä olisi 50 kg.

Laihdutin 22 vuotiaana ja jäi roikkumaan pahasti. Turhaan tarjoatte ihmisille väärää toivoa.

Vierailija
8/9 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu jonkun verran iästä, geeneistä, ja siitä miten kauan on ollut ylipainoinen. Olen kuullut, että 50kg:n pudotus on sellainen, minkä jälkeen jää melko varmasti jokaisella jotain roikkumaan. Itse pudotin 33-vuotiaana 38 kg (108 -> 70), eikä vatsan nahka jäänyt kuin ihan hieman löysäksi. Käsivarret, reidet ja rinnat oli kuitenkin pilalla. Olisin halunnut pudottaa 15 kg lisää, mutta tuon pudotuksen jälkeen jo vihasin kroppaani enemmän kuin lihavana. Nyt on tullut yli 15 kg takas, eikä kiinnosta enää yrittää tavoitella hoikkuutta. Nyt tavoitteeni on vain saada lihominen pysäytettyä ja ehkä muutama kilo pois mukavamman olon takia. En halua tällä pelotella, mutta asiaan on hyvä yrittää varautua henkisesti, ettei käy kuten minulle.

Vierailija
9/9 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue paastosta. Keho syö ylimääräisen nahan. Googlesta etsi - water fasting no excess skin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme