Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä siellä terapiassa sitten tehdään?

Vierailija
10.10.2021 |

Sanonko, että minua on jäänyt harmittamaan kokemani kiusaaminen, väkivalta ja nöyryyttäminen? Pääsenkö sinne, jos olen työkykyinen? Muuta minulla ei olekaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/9 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelan maksamaan terapiaan et tod.näk. pääse, jos olet työkykyinen. Toki psykiatri tekee kelaan lausunnon, mutta sitten kyllä kannattaa käyttää jotain muuta termiä kuvaamaan oloasi kuin "harmitus".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelan maksamaan terapiaan et tod.näk. pääse, jos olet työkykyinen. Toki psykiatri tekee kelaan lausunnon, mutta sitten kyllä kannattaa käyttää jotain muuta termiä kuvaamaan oloasi kuin "harmitus".

Ei tarvitse olla KELA:n maksama. Mitä minä sitten sanon? Että joka aamu tuntuu raskaammalta nousta ja mikään ei tunnu miltään ilman muita ihmisiä ja kaikki on turhaa? Hän lähettää minut pöpilään. 

Ap

Vierailija
4/9 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla KELA:n maksama. Mitä minä sitten sanon? Että joka aamu tuntuu raskaammalta nousta ja mikään ei tunnu miltään ilman muita ihmisiä ja kaikki on turhaa? Hän lähettää minut pöpilään. 

Ap

Jos olet itse valmis terapiasi maksamaan, niin sitten vaan varaat ajan ja menet. Ei sen kummempaa! Kelan maksamaan terapiaan tosiaan tarvitsee psykiatrin lausunnot ja hoitokontaktin julkiselle puolelle, mutta jos itse maksat, niin ei tarvitse näitä sitten onneksi miettiä.

Vierailija
5/9 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos olet itse valmis terapiasi maksamaan, niin sitten vaan varaat ajan ja menet. Ei sen kummempaa! Kelan maksamaan terapiaan tosiaan tarvitsee psykiatrin lausunnot ja hoitokontaktin julkiselle puolelle, mutta jos itse maksat, niin ei tarvitse näitä sitten onneksi miettiä.

Sinä et ymmärrä. 

Vierailija
6/9 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pöpilään ei lähetetä kuin täysin seinähullut ihmiset, jotka on vaaraksi muille. Jos niitäkään. Sinne ei jouduta, sinne päästään.

Vierailija
7/9 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet menossa terapiaan, jos et edes tiedä, mitä haluat siellä sanoa?

Vierailija
8/9 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet menossa terapiaan, jos et edes tiedä, mitä haluat siellä sanoa?

Täällä minut aina sinne käsketään ja nyt kun olisin menossa niin sekin on väärin...

Ap

Vierailija
9/9 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkiselle pääsin vasta, kun olin täysin syrjäytynyt, ja sittenkin sain "vain" psyk. sairaanhoitajan tarjoamaa hoitoa, joka tosin oli hyvää sekin. Omakustanteisesti kävin traumaterapian, jossa sekä puhuttiin että hahmo- ja kehoterapian keinoin käytiin läpi traumaattisia kokemuksia ja rakennettiin perusturvallisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän