Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tupakkafetissi

Vierailija
04.12.2014 |

Itselläni on erikoinen fetissi, kiihotun kovasti tupakoivista miehistä ja usein tupakoin tyydyttäessäni itseäni. En polta itse paljon, vain noin 5-10 savuketta päivässä. Baarissa ollessani pilluni kastuu istuskellessani tupakkakopissa tai terassilla kun nuoret komeat miehet tulevat savuttelemaan viereeni. Onko muita naisia joilla on samanlainen fetissi? Miehillä ilmeisesti kyseistä taipumusta esiintyy enemmän. Toivoisinkin tapaavani joskus miehen jolla olisi sama fetissi, jotta voisimme yhdessä nauttia tupakoinnista lihallisia himoja tyydyttäessämme. N27

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olis mies jolla sama fetissi

Vierailija
2/9 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama fetissi. Olen aina haaveillut että löytäisin saman fetissin omaavan naisen. Helpompi jakaa mieltymykset sellaisen kanssa joka ymmärtää ja tuntee samalla tavalla. Jos N27 kiinnostaa keskustella tuosta fetissistä niin voin laittaa sähköpostin.. M29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Meitähän on kohta kerhollinen. N31.

Vierailija
4/9 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska kuulla, että samanhenkisiä naisiakin löytyy. Itse olen aina pitänyt tupakoivia naisia seksikkäänä noin ulkosalla kuin makuuhuoneenkin puolella. M29.

Vierailija
5/9 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En polta itse paljon, vain noin 5-10 savuketta päivässä."

Vain? :D minusta tuo on paljon.

Vierailija
6/9 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä varsinaista fetissiä tunnusta mutta hyvin ymmärrän. Tupakointi on mielestäni hyvin tyylikästä niin miehelle kuin naiselle. Varsinkin se on seksikästä! Kuuma nainen sytyttää savukkeen ja puhaltaa rauhallisesti savua ulos seksikäs ilme päällä... Se on kyllä tosi viehättävä näky. Mielestäni myös tupakan savu ja haju on seksikästä.

Ja mmh vielä se mielihyvä mitä siitä saa, varsinkin seksin jälkeen.. Kuin kirsikka kakun päälle. Tupakointi on jotenkin niin määrätietoista ja esteettistä toimintaa. kiva että on joitakin ihmisiä samalla aaltopituudella.

Vielä kun saisi edes jossain baarissa poltella rauhassa ja tutustua samanhenkisiin ihmisiin.. M20

Vierailija
7/9 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, poltan itse 5-10 päivässä tai vähemmän,varmasti paljon enemmän jos olosuhteet sen sallisi. Olisi myös kiva löytää seuraa henkilöistä joilla on sama fetissi. Viehätyn tupakoivista naisista jotka nauttivat siitä ja uskaltavat näyttää sen siihenliityvistä stigmoista huolimatta. M43, Helsinki, annan mielelläni emailin jos kiinnostaa.

Vierailija
8/9 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pillin työntäminen heppiin ja pimppiin tuo ssman nautinnon terveellisemmin?

Vierailija
9/9 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seiso niillä tupakkamiehillä kovin jämäkästi enää vanhempana miehenä.