Mies riitelee teinin kanssa ja molemmat karjuu toisilleen
Rentouttavaa viikonloppua kaikille vaan.
Yritin jo mennä väliin, mutta mies karjaisi minullekin, että hoitaa tämän nyt itse. Säälittää poika parka. Mies osaa olla todella ärsyttävää ja itsepäinen kun sille päälle sattuu. Kyllä muakin ärsyttää pojan käytös, mutta tuo karjuminen on liikaa. Toivottavasti pian lopettaa.
Kommentit (21)
:( jäätävä tilanne. Huutamalla rakentavat vain muuria välillensä.
Sano miehelle, että lopettaa karjumisen tai lähdette pojan kanssa pois. Ei teidän tuota pidä kuunnella. Ei ole normaalia tuollainen raivoaminen.
toivottavasti poika oppii olemaan. äläkä sinä mene väliin ettei siitä kasva mitään nyhveröä.
Vierailija kirjoitti:
No mitä se poika on tehnyt?
En oman perheeni asioita halua tarkemmin täällä levitellä, mutta sen verran sanon, että ei mennyt pojan perjantai ihan putkeen. Poliisi soitti illalla, että tulla hakemaan lapsi kotiin.
Suomessa ei tajuta, että lapselle karjuminen on väkivaltaa. En ole ikinä ymmärtänyt noita räyhääjiä.
Miehesi ei ole ikinä oppinut säätelemään tunteitaan ja kasvattaa pojastaan samanlaista kivikasvoista junttia tuolla karjumisella. Miksi ei voi puhua asioista?
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei tajuta, että lapselle karjuminen on väkivaltaa. En ole ikinä ymmärtänyt noita räyhääjiä.
ei todellakaan ole
Onko sillä tapana karjua sullekin, kun suuttuu?
Lähtekää menemään. Ei tarvitse tuollaista kuunnella.
No kyllä munkin äiti huutaa mulle joka päivä ja mä sille takasin. Kyllähän se vaikuttaa muhun aika paljonkin. Ihan perus meillä.
T. teinityttö
Ei aikuisen kuulu huutaa jälkikasvulleen.
Onneksi olen oppinut tuosta huutamisesta pois. Teki vain isompaa kuilua minun ja lapsen välille.
Vierailija kirjoitti:
Lähtekää menemään. Ei tarvitse tuollaista kuunnella.
joo, opetetaan lapselle että mitä vain saa tehdä ja kun tulee jotain seurauksia niin paetaan paikalta
Vierailija kirjoitti:
No kyllä munkin äiti huutaa mulle joka päivä ja mä sille takasin. Kyllähän se vaikuttaa muhun aika paljonkin. Ihan perus meillä.
T. teinityttö
lääh puuh teini tyttö.. slurps :-)
Eli poika mokannut niin pahasti, että poliisit ovat puuttuneet asiaan. Kyllä saakin vähän korottaa ääntään. Ääliö.
Se poika sitten huutaa tulevalle puolisolleen, kun on sellaiseen oppinut. Harmin paikka tulevia ihmissuhteita ajatellen.
Vierailija kirjoitti:
Eli poika mokannut niin pahasti, että poliisit ovat puuttuneet asiaan. Kyllä saakin vähän korottaa ääntään. Ääliö.
ei kun äkkiä nyt pakoon kun normaalia korkeammat desibelit pelottaa niin hurjasti! se on hei väkivaltaa!!
Sellaista se sivistynyt perhe-elämä on.