Kaksi sykettä???
Olen rv 10+4. 8+ olen saanut kotidopplerilla sydänäänet kuulumaan. Ja joo, erotan omat äänet sikiön äänistä. Olen nyt eilen ja tänään kuunnellut kummallisia ääniä..tai ei äänissä ole mitään vikaa, mutta saan kuulumaan kaksi sykettä! Kohtu mulla on hieman vasemmalla puolella. Oikeassa kohtaa kun kallista doppleria vasemmalle, kuuluu istukan ja vauvan äänet. Sitten käännän doppleria varovasti vasemmalle päin..vauvan syke lakkaa ja inan päästä kuuluu uudestaan samanlainen setti, eli se viuhuna ja toinen syke. Eilen toinen syke oli muutaman lyönnin nipeampi, siitä ne erotinkin toisistaan. Ja joo, molemmat oli 160-170 eli kumpikaan ei varmuudella oma syke ollut. Aikaisemmissa raskauksissa ei ole doppleria ollut. Olen aika hoikka, siksi varmaan äänet kuuluvat hyvin. Tässä raskaudessa on ollut pahoinvointia, aikaisemmissa ei. Mitä av-raasti luulee, voisko olla kaksoset? :D eka raskaus oli kaksoisraskaus, mutta toinen lopetti kehittymisen..tässä ja ekassa käytössä clomit, pienimmällä annostuksella. Myös sukurasite isän puolelta kaksosiin on. Ennen joulua on nt-ultra. Pitää pyytää niiden syynäämään oikein tarkasti löytyykö toista :D toivoisin kyllä vain yhtä vauvaa........
Kommentit (5)
voi olla. taalla odotetaan todella yllari kaksosia, selville saatiin vasta rakenne ultrassa!
Ei se tietenkään mahdotonta ole :D onnea raskauden johdosta!
Ei kai isän suvussa esiintyvät kaksoset vaikuta sinuun, eikö sukurasite pitäisi olla sinun suvussasi jotta munasoluja irtoilisi kaksi kerrallaan? Mikä ei tietenkään tarkoita ettetkö voisi odottaa kaksosia, se on ihan mahdollista.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 10:44"]Ei kai isän suvussa esiintyvät kaksoset vaikuta sinuun, eikö sukurasite pitäisi olla sinun suvussasi jotta munasoluja irtoilisi kaksi kerrallaan? Mikä ei tietenkään tarkoita ettetkö voisi odottaa kaksosia, se on ihan mahdollista.
[/quote]
Huonosti ilmaistu..siis minun isäni puolelta, eivauvan isän. Eli minun isä on kaksonen ja hänen veljensä tytär on saanut kaksoset. Samoin isäni äidillä on kaksoissisarukset.
I