Miesten mieleen.
Tuntuu olevan todella vaikeaa löytää kiinnostuneiden joukosta parisuhdekelpoista miestä. Saan paljon miehiltä kehuja ja ulkonäköni sekä olemukseni tuntuu viehättävän, mutta tuntuu, että intressit on väärät eikä monetkaan hae parisuhdetta, kunhan katselevat tai haluaisivat jotain kevyttä.
Mikä on se juttu mikä tekee naisessa kiinnostuksen parisuhdemielessä? Mistä kannattaa etsiä miestä parisuhteeseen. Tuntuu, että on hirveä homma kahlata jotain deittisovellusta ja esimerkiksi yksi missä pystyi kaikki lähettämään kaikille viestiä olisi käynyt kokopäivätyöstä, kun muutamassa päivässä tuli yli sata yhteydenottoa. Millä ihmeellä siinäkään yrittää enää nähdä millainen kukin on.
Kommentit (13)
Ei minua ainakaan kiinnosta naisessa kuin ulkonäkö ja mahdollisuus päästä panemaan, parisuhde on jotenkin niin raskasta ja ankeaa, vähän kuin olisi vankilassa.
Niin sukupuolet ei enää tarvitse toisiaan tullakseen toimeen ja suhteet voi olla mitä monimuotoisempia ja häviäjiä on ne jotka vielä sen perinteisen parisuhteen haluaisi. Itse tapailen ihan vaan ajankuluksi ja olen löytänyt saman henkisiä ihmisiä.
Naisissa parasta on just se että niitä voi panna. Ei niistä muuten juuri ole iloa.
Surullista jos ihmiset ovat toisilleen vain pelkkää ajankulua.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi.
Onko sulla pintahaku päällä kuitenkin?
Miten käyttäydyt?Onko käytös eri kuin kuvat?
Ehkä menet livenä tutustumaan. Ei nuo kuvat ole kuin kuvia.
Tarkoitatko pintahaulla rajua ulkonäköön perustuvaa karsintaa vai mitä?
Vaikea kuvailla käytöstäni. Olen perus käytöstavat omaava, huumorintajuinen ja hymyilevä. Kuuntelen mielelläni toisten juttuja ja toki puhun itsekin. Seuranhaussa olen kiinnostunut ihmisestä johon tutustun ja kyselen hänestä.
Kuvissa olen mielestäni ollut oma itseni. Seuranhaussa ollut aina joku kasvokuva ja kokovartalokuvia joista näkee tavanomaisen tyylini ja esim lenkkimaisemaa ym mikä kuvastaa asioita joista pidän.
[Suoralainaus] "Tuntuu, että on hirveä homma kahlata jotain deittisovellusta ja esimerkiksi yksi missä pystyi kaikki lähettämään kaikille viestiä olisi käynyt kokopäivätyöstä, kun muutamassa päivässä tuli yli sata yhteydenottoa. Millä ihmeellä siinäkään yrittää enää nähdä millainen kukin on."
Onpahan säästynyt tuoltakin ongelmalta kun on se epäkiinnostava mies, joka saa alle kymmenen yhteydenottoa... Joten kai sitä nyt tulisi röyhistää rintaansa ja taputtaa itseään olalle kun on tällainen harvinaislaatuinen huippuyksilö, jonka olemassaolon ja kiinnostavuuden vain harvat huomaavat ja tajuavat.
Vierailija kirjoitti:
Mitä heidän sitten pitäisi olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä heidän sitten pitäisi olla?
No niin rouvat linkittäkää tähän niitä romanttisia elokuvia joiden parissa te vietätte tämän illan.
Tutustut normaalisti siihen mieheen, ihmisenä rauhassa ja ajan kanssa.
Ajan kanssa sen näkee; jos mies jaksaa siinä pysyä ja viedä muuallekin kuin sänkyyn, niin ehkä on ”tosissaan”?
Itse tosin olen ikisinkku eli nainen joka ei ole koskaan ollut parisuhteessa, eli hyvä neuvomaan varmasti :D
Vierailija kirjoitti:
[Suoralainaus] "Tuntuu, että on hirveä homma kahlata jotain deittisovellusta ja esimerkiksi yksi missä pystyi kaikki lähettämään kaikille viestiä olisi käynyt kokopäivätyöstä, kun muutamassa päivässä tuli yli sata yhteydenottoa. Millä ihmeellä siinäkään yrittää enää nähdä millainen kukin on."
Onpahan säästynyt tuoltakin ongelmalta kun on se epäkiinnostava mies, joka saa alle kymmenen yhteydenottoa... Joten kai sitä nyt tulisi röyhistää rintaansa ja taputtaa itseään olalle kun on tällainen harvinaislaatuinen huippuyksilö, jonka olemassaolon ja kiinnostavuuden vain harvat huomaavat ja tajuavat.
Ehkä noista kymmenestä voi löytyä yksi timantti. Ainakin pystyy vähän tutustua kaikkiin jos yhtään kiinnostaa.
Itsellä noista monista yhteydenotoista valtaosa oli muutaman asiallisen viestin jälkeen seksiehdottelua. On tullut asiallisen keskustelun jälkeen runkkuvideoita ja vehkeen kuvia useampia. Siihenkin väsyy.
Vierailija kirjoitti:
Kun se elämä on tasapainossa töiden, harrastusten, suvun, ystävien, jne ei sitä kaipaa elämäänsä mitään, jonka pysyvyydestä ei ole takeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun se elämä on tasapainossa töiden, harrastusten, suvun, ystävien, jne ei sitä kaipaa elämäänsä mitään, jonka pysyvyydestä ei ole takeita.
Eihän ystävistäkään ole takeita.
Voi voi.
Onko sulla pintahaku päällä kuitenkin?
Miten käyttäydyt?
Onko käytös eri kuin kuvat?
Ehkä menet livenä tutustumaan. Ei nuo kuvat ole kuin kuvia.