Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pohdin maisaa

Vierailija
08.10.2021 |

Onkohan kukaan tullut ajateltua asiaa niin että nämä exät ja ex kaverit mustamaalaa maisaa ja ovat saaneet näillä seiska jutuillaan maisan huonoon valoon.

Maisan väitettiin tehneen niitä laskuja, nyt kun katsoo taitaa olla toisinpäin. Lisäksi jos olisi tuommoisesta puukko leikistä syytettynä ei Maisa oikeasti saisi tämän tytön kanssa olla.

Nyt valoja mukaan peliin. Älkääkä luottako siihen seiskaan ja sahraan sun muihin niin sokeasti

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tehnyt kyllä paljon laskuja. Esim. kiristyslaskuja. 😁

Vierailija
2/5 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasuja meinasin.

Ja oikeasti tämä tyttö ei saisi maisan vierellä olla jos tämmöinen syytös olisi totta. Kyllä lastensuojelu tähän puuttuisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pohdin Maisaa aina öisin ja mietin, miten meidän rouvankin saisi menemään kauneusstudioon, kun siellä tehdään niin hyviä muutostöitä tavallisillekin maalaistytöille. Meidän mamma ei tosin kaipaa silikoneja, ainakaan ylisuuria!

Vierailija
4/5 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ikävää miten toisten tielle osuu kerta toisensa jälkeen kiusaajia.

Minua kiusattiin yläasteella, mutta opiskelin akateemisen tutkinnon ja pärjään mukavasti töissä. Ystäviä riittää ja puoliso on ollut sama 20 vuotta. En ole joutunut hakemaan avioeroa kiusaamisen takia tai irtisanoutumaan töistä tai vaihtamaan ystäväpiiriä.

Olen ollut kyllä hurjan onnekas.

Vierailija
5/5 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munki pitää varmaan irtisanoutuu töistäni ku mua on kiusattu :D :D :D :D