Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten vaikuttaa ihmiseen jos ei ole koskaan….

Vierailija
08.10.2021 |

Pyydetty treffeille, seurustellut, suudellut, harrastanut seksiä, rakastunut ja ollut rakastettu (tarkoitan nyt romanttisessa mielessä) koskaan.
Ja sanotaan että ikääkin jo niin paljon, että ei löydy uskoa että asia tulee koskaan muuttumaan.

Kai tälläinen vaikuttaa jo miten ihminen itsensä näkee ja kokee tässä maailmassa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä ja omista tarpeista.

Vierailija
2/6 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä miten ihminen itse sen ottaa. Aseksuaalia tuskin haittaa. Liikaa on niitä jotka tuntevat sosiaalista painetta asiasta ja vaipuu epätoivoon, pahimmillaan syyttää tilanteestaan muita. Parhaillaan ei haittaa yhtään ja ihminen keskittyy johonkin tärkeään elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan siitä miten ihminen itse sen ottaa. Aseksuaalia tuskin haittaa. Liikaa on niitä jotka tuntevat sosiaalista painetta asiasta ja vaipuu epätoivoon, pahimmillaan syyttää tilanteestaan muita. Parhaillaan ei haittaa yhtään ja ihminen keskittyy johonkin tärkeään elämässä.

ketä muuta siitä voi syyttää kun huоria

Vierailija
4/6 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah!

Mä oon vähän kaikkia noita!

Todennäköisesti aseksuaali, se seksittömyys ei pahemmin haittaa, paitsi silloin kun tunnen itseni niin ulkopuoliseksi kun muille se tuntuu olevan niin tärkeää….

Mutta haluaisin kuitenkin parisuhteen/rakkauden tämän elämän aikana kokea.

Mutta en ole kuitenkaan kauheasti ihmisten perään noin yleisesti, mutta haluaisin että olisi se oma kumppani.

Eli haittaa, mutta ei haittaa…

Ap

Vierailija
5/6 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
6/6 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä olen kyllä suudellut ja harrastanut seksiä ja ollut rakastunut. Mutta en ole ollut rakastunut niihin henkilöihin, joiden kanssa mainitut aktiviteetit ovat tapahtuneet.

Jos olisin joskus ollut parisuhteessa, varmaan olisin ollut silloin onnellinen. Eri asia tietysti on, olisiko suhde sitten kestänyt. Tuskin suhde enää tekee onnelliseksi sitten kun se on ohi. Sitten voisi olla jopa entistä onnettomampi.