Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen pari yötä nyt nukkunut 11kg painopeitolla ja käteni on tosi kipeä - sattumaa vai onko näillä yhteys?

Vierailija
08.10.2021 |

Vasemmassa kädessäni on selvästi nyt jokin tulehdus, sillä kipu tuntuu myös levossa. Teen fyysistä työtä ja käteni on varmasti jo valmiiksi rasittunut, mutta onkohan tuo painooni nähden vähän turhan painava painopeitto voinut pahentaa tätä jo parissa yössä? Voiko siis olla että käsi on ollut jotenkin huomaamattani puristuksissa viime yöt vai onko tulehduksen ajankohta vain sattumaa?

Tykkään peitosta muuten ja se saisi olla painavempikin (tuntuu että paino auttaa yölliseen ahdistukseen ja rauhoittaa kun sen alle jää ihanasti tiukkaan pakettiin) mutta täytyy ilmeisesti jättää kädet ulkopuolelle. Kuvittelenko vain vai onko peitto voinut laukaista kivun? Voiko tenniskyynärpään kipu alkaa yllättäen? Nyt käytössä särkylääke ja hieronta, mutta tuntui että kipupisteiden hieronta vain pahensi tilannetta ja käsi on vain arempi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painopeitot on tarkoitrttu vain siihen, että se rauhoittaa eli max. 15 minuuttia ja sen jälkeen pois. Ei ole tarkoitettu pidettäväksi kokyötä.

Vierailija
2/7 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suattaapi olla että on, suottaapi olla että ei oo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä taukoa masturboinnista, käsi lepää välillä.

Vierailija
4/7 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 11 on paholaisen numero.

Vierailija
5/7 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinno miksei voisi aiheuttaa. Käy lääkärissä.

Onko peitto liian painava? Suositeltuhan on, että peiton tulisi olla 7-10% käyttäjän painosta. Onko sulla siks ylipainoa kun noin painava peitto? Se tuskin auttaa.

Itse nukun usein yön läpi 7 kilon peitolla, painoa itsellä 52kg ja haluaisin painavamman peiton.

Vierailija
6/7 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita parikyt kiloa lisää

😁

Vierailija
7/7 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinno miksei voisi aiheuttaa. Käy lääkärissä.

Onko peitto liian painava? Suositeltuhan on, että peiton tulisi olla 7-10% käyttäjän painosta. Onko sulla siks ylipainoa kun noin painava peitto? Se tuskin auttaa.

Itse nukun usein yön läpi 7 kilon peitolla, painoa itsellä 52kg ja haluaisin painavamman peiton.

Häh? Siis olen vasta pari yötä sillä peitolla nukkunut ja kyllä, se on painooni nähden enemmän kun 10% eli ihan liian painava mulle. Mä vaan tykkään siitä tunteesta miltä tuntuu nukkua tosi painavan peiton alla. Masturboin myös eri kädellä niin kuin joku tuolla ehdotti kivun syyksi. :D AP