Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko jättänyt kampaamokäyntejä koronan takia väliin?

Vierailija
08.10.2021 |

Tai muuten vain hiustenleikkausta? Huomasin eilen, että hiukseni yltävät jo pakaroihin. Jäänyt muutama leikkaus näköjään välistä. Pidän aina hiukseni kiinni letillä enkä ole tajunnut, että ne ovat niin pitkät. Sinänsä kiva, mutta latvoista kakkaa noin 15cm. Hiukset ovat muuten kuitenkin melko paksut ja hyväkuntoiset. Harmi, ettei latvoja varmaan voi pelastaa ilman saksia.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Kävin just toissapäivänä leikkuuttamassa latvoista ainakin viisi senttiä. Muutenkin käyn vähän satunnaisesti mutta nyt olen tyytyväinen kun sain takkulatvat pois.

Jos saisi käytyä edes kolmen kuukauden välein..

Vierailija
2/17 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyyko noita hapsulatvoja enää korjaamaan vaan vaatiiko sakset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jättänyt kampaamoissa käynnin sen takia, kun en ole löytänyt kohtuuhintaista ja mukavaa paikkaa. Kyseessä on vain suorien latvojen tasaus, niin olen sitten leikannut kotona.

Vierailija
4/17 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, etten tarvitse kampaajaa pitkille hiuksilleni. Harmaitakaan ei ovielö oe, vaikka olen lähemmäs 60 -vuotias. En usko, että käytän enää kampaamopalveluja, on helppo tehdä jopa juhlakampauksia itse.

Vierailija
5/17 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. En ole käynyt pandemian aikana kertaakaan kampaajalla. Minäkin pidän hiukseni kiinni niin asia ei haittaa. 

Vierailija
6/17 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt koskaan kampaajalla.

Vierailija
7/17 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin käynnit väliin koronan takia, mutta en usko että palaan asiakkaaksi enää ollenkaan. En muutoinkaan ollut vaativa asiakas, mallini on koneella ajeltavaa sorttia. Hankittiin kotiin trimmeri ja nyt on helppo hoitaa kampaajakäynnit omassa kylppärissä vaikka joka päivä. Samalla tulee leikattua miehenkin hiukset.

Vierailija
8/17 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viimeksi kun kävin kampaajalla niin pitkien hiusten värjäys ja leikkaus oli reippaasti yli 200 euroa. Pieni ilmeenvärähdys kyllä tuli kasvoilleni kun kuulin hinnan. Sittemmin mies on saksilla tasoitellut, nyt jostain syystä jäänyt väliin.

Ap

Vierailija
9/17 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harventanut kampaajalla käyntejä koronan takia. Pandemian alkuvaiheessa pidin noin vuoden tauon, nyt käyn ehkä 6kk välein. Pitkät hiukset, niin ei ole niin tarkkaa - nyt on tuskin ollenkaan mitään juhliakaan, niin en jaksa stressata, vaikka latvat vähän hapsottaisivatkin.

Vierailija
10/17 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt kampaajalla kahteen vuoteen. Yleensä olen käynyt 1-2 kertaa vuodessa.

Nyt olisin menossa, mutta vaikeuksia löytää paikkkaa / aikaa. Tässä kaupungissa on kampaamoja melkein joka kivijalassa, mutta kun katsoo varauskalentereita / Timmaa, niin on vaan ihan 1-2 vapaata aikaa ja seuraavat jossain kahden viikon päässä.

En haluaisi tehdä tästä niin vaikeaa. Pientä vertailua kuitenkin haluaisin pystyä tekemään. Olen uusi tässä kaupungissa, minulla ei ole mitään luottokampaajaa täällä, jolle haluaisin tehdä puhelintiedustelua ja ehdottomasti päästä Juuri Hänelle kahden viikon päästä. En halua laittaa liikaa efforttia ja odotusta siihen, että joku vaan napsaisee 20 senttiä latvasta. Mutta tuntuu olevan vaikeaa.

Vierailija
11/17 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin aluksi noin 6 kk tauon, jonka jälkeen noin 2 kk välein käynnit.

12/17 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa käyttää säännöllisesti repair  hoitoainetta latvoihin, ettei mene huonoksi

Vierailija
13/17 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole käynyt kampaajalla kahteen vuoteen. Yleensä olen käynyt 1-2 kertaa vuodessa.

Nyt olisin menossa, mutta vaikeuksia löytää paikkkaa / aikaa. Tässä kaupungissa on kampaamoja melkein joka kivijalassa, mutta kun katsoo varauskalentereita / Timmaa, niin on vaan ihan 1-2 vapaata aikaa ja seuraavat jossain kahden viikon päässä.

En haluaisi tehdä tästä niin vaikeaa. Pientä vertailua kuitenkin haluaisin pystyä tekemään. Olen uusi tässä kaupungissa, minulla ei ole mitään luottokampaajaa täällä, jolle haluaisin tehdä puhelintiedustelua ja ehdottomasti päästä Juuri Hänelle kahden viikon päästä. En halua laittaa liikaa efforttia ja odotusta siihen, että joku vaan napsaisee 20 senttiä latvasta. Mutta tuntuu olevan vaikeaa.

Mikä kiire yhtäkkiä tuli? Varaat sinne kahden viikon päähän, jos et nyt voi mennä vapaana oleville.

Vierailija
14/17 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jättänyt väliin. Aikaisemmin kävin 6-8 vk välein leikkautamassa ja värjäyttämässä.

Pahimpaan korona-aikaan en halunnut istua niin pitkään niin lähellä toista ihmistä, niin opettelin värjäämään itse, vähän siistin jotain itse ja poikani on kerran leikannut hiukseni kunnolla. 

Yllättävän hyvä tuli!  Poika on kätevä käsistään ja hän katsoi youtubesta mallia, kuinka tietty malli leikataan:D

Nyt mietin, mitä jatkossa. Palaanko entiseen, vai teenkö niin, että värjään itse ja kampaaja silloin tällöin leikkaisi mallin.  Vai jotain muuta. Nyt tuntuu, että kaikki se kampaajalle maksamani raha ei kuitenkaan ole ollut ihan sen arvoista. 

Vierailija
15/17 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa käyttää säännöllisesti repair  hoitoainetta latvoihin, ettei mene huonoksi

Onko ihan markettikamaa?

Vierailija
16/17 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei taida ymmärtää mitä sanoi. Yltävät pakaroihin ja latvoissa kakkaa noin 15 cm. Hyvää ruokahalua.

Vierailija
17/17 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jättänyt väliin. Aikaisemmin kävin 6-8 vk välein leikkautamassa ja värjäyttämässä.

Pahimpaan korona-aikaan en halunnut istua niin pitkään niin lähellä toista ihmistä, niin opettelin värjäämään itse, vähän siistin jotain itse ja poikani on kerran leikannut hiukseni kunnolla. 

Yllättävän hyvä tuli!  Poika on kätevä käsistään ja hän katsoi youtubesta mallia, kuinka tietty malli leikataan:D

Nyt mietin, mitä jatkossa. Palaanko entiseen, vai teenkö niin, että värjään itse ja kampaaja silloin tällöin leikkaisi mallin.  Vai jotain muuta. Nyt tuntuu, että kaikki se kampaajalle maksamani raha ei kuitenkaan ole ollut ihan sen arvoista. 

Pahimpaan korona-aikaan? Siis nyt vai?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi