Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsetehty sienisalaatti vai kaupan valmis sienisalaatti?

Vierailija
08.10.2021 |

Kumpaa tarjoat ruuaksi?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehty. En halua edes maistaa kaupan valmista, kun katsoo tuoteselostetta.

Vierailija
2/16 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetehty. Kangasrouskuja, sipulia, ripaus suolaa, ranskankermaa. En pidä kaupan sienisalaateista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetehty on parempaa, mutta jos en jaksa rehdä niin ostan lihatiskiltä, se on parempaa kuin eineshylltn tarjonta.

Vierailija
4/16 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka tarjoo sieniä ruuaksi pitäisi lopettaa

Vierailija
5/16 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetehtyä jos olen löytänyt sieniä. Tänä vuonna onneksi löysin, kun oli hyvä sienivuosi.

Vierailija
6/16 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kaupasta! Sanonkin sen jo tuodessani tarjolle. Minun olemattomalla sienitietoudellani kaikki muu olisikin vaarallista!

Vierailija
7/16 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsetehty. Kangasrouskuja, sipulia, ripaus suolaa, ranskankermaa. En pidä kaupan sienisalaateista.

huh, pelkkiä kangasrouskujako? Nehän ovat aikas kirpeitä yksinään. Mä teen haapa- ja karvarouskuista. 

Vierailija
8/16 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse tehty: riittävästi etikkaa ja suolaa, ei mitään omenaa.

Vierailija
9/16 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaihtoehtoni on ehdottomasti itsetehty. Olen innokas sienestäjä ja kerään niitä varastoon mahdollisimman paljon ja laajasti. Tykkään tehdä erilaisia sieniruokia ja opetella löytämään uusia tuttavuuksia.

Jos sienet eivät kuulu omiin mielenkiinnonkohteisiin ja sienisalaattia on pöydässä pari kertaa vuodessa, niin miksei voisi ihan hyvin ostaa valmista? Mitä lisäarvoa itse tekeminen tässä tilanteessa toisi?

Vierailija
10/16 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

huh, pelkkiä kangasrouskujako? Nehän ovat aikas kirpeitä yksinään. Mä teen haapa- ja karvarouskuista. 

Minä niistä kaikista. Tulee parempi.

Vierailija
11/16 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma vaihtoehtoni on ehdottomasti itsetehty. Olen innokas sienestäjä ja kerään niitä varastoon mahdollisimman paljon ja laajasti. Tykkään tehdä erilaisia sieniruokia ja opetella löytämään uusia tuttavuuksia.

Jos sienet eivät kuulu omiin mielenkiinnonkohteisiin ja sienisalaattia on pöydässä pari kertaa vuodessa, niin miksei voisi ihan hyvin ostaa valmista? Mitä lisäarvoa itse tekeminen tässä tilanteessa toisi?

No se on parempaa, lisäaineetonta ja tietää ainakin mitä sieniä siinä on.

Vierailija
12/16 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkiä. Kirpeys taittuu ryöppäyksellä ja ranskankermalla. Guilty pleasureni on mättää sienisalaattia ohuen ruispalan päälle.

Vierailija
13/16 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkiä. Kirpeys taittuu ryöppäyksellä ja ranskankermalla. Guilty pleasureni on mättää sienisalaattia ohuen ruispalan päälle.

OK, totta kai ne ryöpätään. Pitää ensi vuonna kerätä myös kangasrouskuja ainakin hiukan muiden rouskujen seuraksi. 

Vierailija
14/16 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sienestä mutta ostin aiemmin paljon Kaskein marjan Metsäsienisekoitusta ja tein sienisalaatin niistä sienistä. Tuli paljon parempaa kuin kaupan valmissalaatit. Nyt en vaan ikäväkseni nähnyt tuotetta myynnissä.

Vierailija
15/16 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OK, totta kai ne ryöpätään. Pitää ensi vuonna kerätä myös kangasrouskuja ainakin hiukan muiden rouskujen seuraksi. 

:) Myös sikurirouskuista tulee kiva lisä. Molempia kasvaa massoittain tässä lähellä, joten rouskuun ei lähdetä kauemmas. Tänään on vapaapäivä, torvia ja suppiksia ehtisi vielä hakea.

Vierailija
16/16 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauvon suolasienistä tulee hyvä salaatti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi