Miksi joudumme lukemaan uutisia Renny Harlinista?
Mitä tällä nyt pohjustetaan, kun papparainen on otsikoissa joka viikko.
Kommentit (18)
Tätä minäkin ihmettelen, jatkuvasti juttua tyypistä. Miten liittyy Suomeen?
Renny Harlin on mielenkiintoinen, kun pääsi Hollywoodiin ohjaamaan. Yksi vähiten turhia julkkiksia.
Melkein hymyilin aloitukselle. Tätä minäkin olen ihmetellyt. On jo kauan ollut otsikoissa, ja nyt julkaissut ilmeisesti kirjan. Ajatteleeko hän itse, että ihmisiä kiinnostaa?
The Harlins on Suomen kuninkaalliset.
Vierailija kirjoitti:
Melkein hymyilin aloitukselle. Tätä minäkin olen ihmetellyt. On jo kauan ollut otsikoissa, ja nyt julkaissut ilmeisesti kirjan. Ajatteleeko hän itse, että ihmisiä kiinnostaa?
Paljon turhemmatki tyypit on julkassu kirjoja. Se on kuitenki ohjannu Die Hard 3sen
Vierailija kirjoitti:
Renny Harlin on mielenkiintoinen, kun pääsi Hollywoodiin ohjaamaan. Yksi vähiten turhia julkkiksia.
Tällä hetkellä taatusti yksi turhimpia. Uutisoinnit käsittelevät miehen tiuhaan vaihtuvia epämääräisiä suhdekuvioita nuorten naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Se tyttö on täysin tuntematon. Kunhan siipeilee. Onkohan Lauri nykyään ihan virallisesti Harlin, eikä Harjola.
Renny esittää itsensä puhtaana pulmusena. Yritää leipoa Stallonesta jotain tarinan konnaa (ja itsestään pelastavaa ritaria) sillä, että Syltty sanoi ilkeästi naiselle illallispöydässä. Veikkaan että syyt noiden kahden välien jäätymiselle olivat siinä että elokuva Driven floppasi perusteellisesti.
Aiemmin on myös uutisoitu että Luukas sai alkunsa avioliiton ulkopuolisesta suhteesta. Kirjassa asia esitetään toisin. Mitähän kaikkea Renny on alkanut Tiffanyltakin vaatia kun pitänyt taistella huoltajuudestakin?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4a5f69a6-b55f-45e3-80e2-07ec2d…
Välit on Rennyllä menneet poikki joka suuntaan, hän on itse kuitenkin puhdas pulmunen ja muut vaan ilkeitä ja pahoja.
En ole joutunut lukemaan ainuttakaan, en edes otsikoita, kuva kun näkyy ohitan sujuvasti.
Siitä voisimme keskustella miksi lehtien taso on nykyään kovin huono. Jutuissa pelkkiä rattijuoppo-martinoita ym. turhaa sakkia. Samoin TV-ohjelmat.
Jopa päivärinta, jota joskus arvostin toimittajana, on nykyään pelkkä rattijuoppo-martinoitten perceennuolija.
Vaikuttaa hankalalta henkilöltä. Riidoissa vähän kaikkien kanssa. En lukenut kuin otsikot, mutta on varmaan itse täysin syytön kaikkeen.🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tyttö on täysin tuntematon. Kunhan siipeilee. Onkohan Lauri nykyään ihan virallisesti Harlin, eikä Harjola.
Taisi virallistaa jo vuonna 1987.
No ettekö huomanneet, että miehestä on julkaistu kirja. Ennenkin on semmoisesta saatu materiaalia iltapäivälehdet täyteen.
Se on sitä mikrodosagee jolla muokataan sun aivoja jatkuvalla syötöllä. Olisi parempi ettei joutuisi näkemmän edes otsikoita aiheista jotka ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
No ettekö huomanneet, että miehestä on julkaistu kirja. Ennenkin on semmoisesta saatu materiaalia iltapäivälehdet täyteen.
Onhan tässä pitkin kesää ollut juttua. Nainen, meinaushäät, oikeat häät ja ties mitkä isot kissanristiäiset.
No lakkaa sitten tekemästä tänne aloituksia hänestä!
Eikös just kirja ilmesty, niin siksi pitää olla esillä. En kyllä lue tai ota luettavaksi kirjastosta. Ei kiinnosta pätkääkään.
Emme joudu, jutun voi ohittaa jos ei kiinnosta.